حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید اچ تی سی پیرامون قابلیت Squeeze و ضد آب بودن منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، تماشا کنید

اچ تی سی یو 11 نه نمایشگر کم حاشیه 18:9 داشت نه دوربین دوگانه اما ترندی نو مخصوص خود داشت که بعدها گوگل خریدار آن شد و آن چیزی نیست جز Squeeze یا همان فشار دادن! حالا تبلیغات جدید اچ تی سی پیرامون قابلیت Squeeze و ضد آب بودن منتشر شده است و دیدن آن خالی از لطف نیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در بازار فعلی که فقط نوآوری ها یا گرایش به نوآوری های شرکتی مثل اپل همه گیر می شود، سخت است که ایده ای داشته باشید و به استقبال کردن از آن فکر کنید. مثل می زنم، نمایشگر دو لبه خمیده سامسونگ استقبال نشد چون اپل از آن استقبال نکرد و حقیقتا چون آنقدرها هم ضروری نیست اما در یکتا کردن طراحی برای سامسونگ اهمیت داشت. یا همین نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 یا همان 2:1! زمانی که شیائومی می میکس با چنین نسبت تصویری ارایه شد همه کارآگاه شده بودند که خوب نیست و این و آنطور اما پس از استفاده دیگر شرکت ها و درنهایت آیفون، این تبدیل به استاندارد شد. بریدگی نمایشگر را در نظر بگیرید، زمانی که شارپ یا اسنشیال از آن استفاده کردند خیلی موضوع عجیبی بود و هیچکس به سمت آن نرفت ولی وقتی آیفون X با بریدگی نمایشگر تولید شد، حالا شرکت های از هم سبقت می گیرند تا این ویژگی را اضافه کنند!

اچ تی سی قابلیت فشردن فریم دور دستگاه را که Squeeze می نامد را با اچ تی سی یو 11 معرفی کرد و گوگل پتانسیل این راه ارتباط با دستگاه را بهتر از دیگر شرکت ها دریافت و در نهایت اجازه استفاده از آن در پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را خرید! شاید این قابلیت ترند سال 2018 نباشد اما همانطور که در این ویدیو تبلیغاتی می بینیم، می تواند یک راه سریع برای کنترل هایی باشد که در شرایط سخت و بدون نیاز به لمس نمایشگر باید انجام شود.

هر چند در این ویدیو به ضد آب بودن اچ تی سی یو 11 نیز اشاره می شود اما خب حقیقتا بزرگنمایی شده است! این دستگاه که گواهی IP67 دارد تا عمق 1 متری و مدت زمان نیم ساعت در آب ساکن دوام می آورد نه وقتی از روی تخته شریجه، بپرید توی آب! به هر حال چنین کاری را در خانه انجام ندهید اما به یاد داشته باشید که با فشردن قاب اچ تی سی یو 11 می توانید راحت تر عکس سلفی ثبت کنید!

نظر شما درباره قابلیت Squeeze اچ تی سی یو 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

دقیقا به درد سلفی گرفتن میخوره کاربرد های زیاد دیگه ای نمیتونه داشته باشه . چیزی نیست که گوشی رو متمایز کنه اما بودنش از نبودنش بهتره

SHAHAB_MSD

نه من خودم U11 دارم وقتی آپدیت به اندروید 8 کردم یه قابلیتی به اسم Eadge launcher به گوشی اضافه شد که فوق‌العاده میتونم با گوشی سریع کار کنم تمام میانبر ها برنامه ها و هرچی که بش احتیاج دارم قشنگ کنار دستم قرار داده

SHAHAB_MSD

من که حوس کردم برم استخر ?

mTAAHAAm

“هوس”
چقدر از دوربین و باتری و صفحه نمایشش راضی هستی?

SHAHAB_MSD

??? آره خودمم فهمیدم ولی دیگه دیرشده بود ادیتم نمیتونستم بکنم ?

SHAHAB_MSD

صفحه نمایشش که مطمئنا به s8 نمیرسه ولی دوربینشو بشدت راضیم واقعا کیفیت بسیار خوبی داره
باتریشم که خوبه کار عادی 1 روز کار سبک 2 روز دووم میاره
برای شارژ هم تو 40 دقیقه از 20 صدرصد بالا 90 میرسه شایدم 100 بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)