حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی ویدیوی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11+)

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، تماشا کنید

اچ تی سی یو 11 پلاس پرچمدار نیمه دوم سال 2017 این شرکت تایوانی که به تازگی معرفی شده و به بازار رسیده است کم کم در حال تست شدن است و امروز با هم در ترنجی مطالب متعددی از آن را مرور خواهیم کرد. برای شروع اجازه بدهید یک نقد و بررسی ویدیویی از آن ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

[aparat id=”8tYhM”]

اچ تی سی یو 11 پلاس همان چیزی است که اچ تی سی باید 6 ماه پیش به عنوان اچ تی سی یو 11 ارایه می کرد اما بنا به هر دلیل ناگفته ای، اینطور نشد. این شرکت تایوانی در کنار الجی در رقابت برای تولید پیکسل 2 ایکس ال بودند که در نهایت با کنار رفتن اچ تی سی، این شرکت تلاش کرد تا پروژه نیمه کاره خود را اچ تی سی طور تر (!) کرده و برای پرچمدار نیمه دوم خود ارایه کند.

اچ تی سی یو 11 پلاس همچنان با دوربین تکی اما نمایشگر کم حاشیه و عریض 18:9 عرضه شده که این بار در برابر آب مقاوم تر است. این دستگاه که حالا با اندروید 8 ارایه شده است به شما نوید دریافت حداقل 2 به روزرسانی و ارایه اندروید 10 برای این دستگاه را می دهد. از نظر دوربین می توان گفت عملکرد دقیقا شبیه به چیزی است که در یو 11 دیدیم و شما را کاملا راضی نگاه خواهد داشت.

به صورت کلی می توان گفت اگر شما پرچمداری از سال 2017 دارید بهتر است از آن لذت ببرید و این دستگاه را نادیده بگیرید اما اگر دوست دارید از پرچمدار 2 سال گذشته خود یک ارتقا خوب داشته باشید، می تواند از گزینه های خوب شما باشد. نظر شما درباره اچ تی سی U11 پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رابط کاربریش خیلی کارتونی شده . باتری هم که تعریفی نداره

mTAAHAAm

بزرگترین نقطه ضعفش باتریه.اگه این مشکل برطرف بشه ارزش خرید داره

mTAAHAAm

خیلی خوبه ولی باید قبول کرد در این رنج پرچمداران سامسونگ،میت۱۰ و پرو ،الجی وی ۳۰ خیلی بهتر هستن.

mega08

ی وقت خسته نشید اینو گذاشتید. خودتون ک بررسیش نمیکنید . حداقل زیر نویس دارش میکردین . تا همه متوجه بشن . و بگن یکمش کار خودتونه

SHAHAB_MSD

گوشی زیباییه باتریشم مطمئنم با آپدیت حل میشه و جز بهترین باتری ها بحساب میاد ولی من u11 رو بصرفه تر میدونم چون خیلی ارزون تره و بهترین امکانات رو در اختیار میزاره

Morimf

باطریه ظعیفش رو فروشش خیلی تاثیر منفی میذاره

mTAAHAAm

احتمالا با آپدیت رفع بشه

Mortazavi

بنظرم میتونست چند ماه دیگه صبر کنه و یه گوشی با ارتقاء تو تمام بخش ها بده

البته انصافاً گوشی خوب و کاملیه

mTAAHAAm

گوشی خوبیه ولی نقاط ضعف هم داره.پس کامل نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)