حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل مخصوص بازی شیائومی با برند بلک شارک (Black Shark) تاریخ 24 فروردین رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در نظر دارد که یک موبایل مخصوص بازی به نام بلک شارک (Black Shark) تولید کند و امروز با ارسال دعوتنامه ای تاریخ 24 فرودین را برای رونمایی آن مشخص کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این دستگاه بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، تصویر یک اژدها و کوسه سیاه را می توان دید که زیر آن لوگو کوالکام و بلک شارک (Black Shark) وجود دارد. این همکاری روی چیپست اسنپدارگون 845 صورت می گیرد و احتمالا همانند ریزرفون برای بازی ویژگی های خاصی دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به نمایشگر 120 هرتز اشاره کرد که باعث می شود محتوا بسیار نرم تر روی نمایشگر به نمایش درآید. حافظه رم و داخلی نیز در انتخاب های 6-64 یا 8-256 گیگابایت خواهد بود که در کنار بهترین چیپست اسنپدراگون می تواند عملکرد خوبی را ارایه نماید.

شیائومی سعی دارد تا با برند جدید بلک شارک در بازارهای جهانی راحت تر وارد موبایل های گران قیمت تر شود و پذیرفته باشد. هنوز مشخصات دیگری از این موبایل شیائومی مشخص نیست اما گویا کم کم بازار موبایل های متمرکز بر بازی نیز دارد گرم می شود چرا که بازی های موبایل در چند سال اخیر قطعا حتی کلاس دسکتاپ های چند سال پیش را رد کرده اند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

نظر شما چیست؟‌یک موبایل متمرکز بر بازی می تواند اقبال خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

باید دید چه ویژگی های متمایزی خواهد داشت. در صورتی که برتری خاصی نداشته باشه، دلیلی هم برای خریدش نیست.

Peiman

به نظر من عرضه گوشی های جدا گیمینگ کار درستی نیست . گوشی مثل لپ تاپ نیست که کلی سخت افزار متفاوت براش وجود داشته باشه و همه پرچمدار ها تقریبا از یک چیپست و سخت افزار استفاده میکنند و در نتیجه تفاوت خیلی محسوسی نمیتونه ایجاد کنه این گوشی گیمینگ .

hamid reza

دقیقا موافقم مثلا برای بازی با گوشی شاید ۲ الی ۳ ساعت وقت صرف بشه و راحتی توش دخیل نباشه و یا اینکه میشه راحت گوشیو با تلویزیون مچ کرد و بایه دسته بازی کار آدم راه میوفته و بازی های گوشی ها هم آنچنان سخت افزاری نیاز ندارن برای مثال حتی با میان رده ها و پرچمدار های ۳ سال پیش هم میشه همه بازی های جدید رو براحتی اجرا کرد درصورتی که بازی های کامپیوتری جدید و سونی۴ ایکس باکس وان سخت افزار و رم و گرافیک فوق العاده رو میطلبن و در کنارش کیفیت فوق العاده ای دارن و دستگاه جدا برای این جور بازی ها کاملا منطقیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)