حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) با دوربین دوگانه، باتری قابل تعویض و بیکسبی عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بالاخره تکلیف نام تجاری مدل سامسونگ SM-J720 مشخص شد، گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) و حالا با لو رفتن بخشی از دفترچه راهنمای آن اطلاعات جذابی درباره آن مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) با دوربین دوگانه، باتری قابل تعویض و بیکسبی بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

با مشخصات کلی شروغ می کنیم. طراحی جلو کاملا قابل انتظار همراه با فلاش برای دوربین سلفی است. حسگر اثرانگشت در گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 duo) وجود دارد و موضوع قابل توجه روی قاب پشتی است، جایی که شاهد دوربین دوگانه برای گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) هستیم! البته این نخستین مرتبه ای نیست که سامسونگ از دوربین دوگانه در خانواده گلکسی جی استفاده می کند، اگر گلکسی جی 7+ را به یاد داشته باشید آن دستگاه اولین موبایل سامسونگ بود که با دوربین دوگانه و بیکسبی عرضه شده بود اما قاب پشتی آن باز نمیشد و باتری توسط کاربر قابل تعویض نبود.

اما کاربرد دوربین دوگانه گلکسی جی 7 دو چیست؟

دوربین گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

دوربین گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

همانطور که در تصاویر بالا می بینید دوربین دوگانه گلکسی جی 7 دو برای عکاسی پرتره کاربرد دارد و حتی در قابلیتی جالب که قبلا آن را ندیدیم، نورهای بوکه در پس زمینه قابل تغییر شکل هستند، مثلا دایره ها به قلب تبدیل شده اند! هنوز درباره مشخصات دوربین دوگانه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما ترکیب به کار رفته در گلکسی جی 7+ مورد انتظار است یعنی دوربین اصلی با رزلوشن 13 مگاپیکسل و f/1.7 در ثبت خاطرات به شما کمک می کند. دوربین دوم اما رزلوشن 5 مگاپیکسل دارد و با f/1.9 در نظر گرفته شده که وظیفه آن ثبت داده ها برای ایجاد یک تصویر بوکه (پشت مات) خاص است. بدین صورت دوربین دوم گلکسی جی 7+ قابلیت ویژه ای همانند زاویه دید فوق باز یا عکاسی تله و حتی زوم اپتیکال ندارد.

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo)

البته خوشبختانه برخلاف گلکسی جی 7+ که دومین موبایل سامسونگ با چیپست مدیاتک بود، گلکسی جی 7 دو از چیپست اگزینوس 7885 استفاده می کند. سیستم عامل اندروید 8 به صورت پیش فرص روی گلکسی جی 7 دو قرار دارد و بیکسبی نیز فقط در حد لانچر و یادآور در آن به کار رفته است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید گلکسی جی 7 دو می تواند میان رده اقتصادی خوبی برای بازار باشد در جایی که موبایل های کم حاشیه با 4 دوربین (دوربین دوگانه اصلی و سلفی) با قیمت های مشابه در بازار هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

دلم برای گوشی های که باتری قابل تعویض داشتن تنگ شده مثل خشاب میشد چند تا خرید تند تند عوض کرد البته مثل باتری اصلی نبودن فیک بودن و ارزان ولی بازم خوب بود

Peiman

اینکه هنوز طراحی کم حاشیه رو به پایین رده نیاورده اصلا خوب نیست .

Peiman

و چیز دیگه ای ک عجیبه چرا این مدل دوربین دوگانه داره اما اس ۹ نداره؟؟

دکتر رسول آریان

این دوربین دوگانه با اون دوربین دوگانه تفاوت داره. وگرنه قبلا گلکسی J7 پلاس و گلکسی C7 ۲۰۱۷ هم دوربین دوگانه داشتن با ترکیب ۵+۱۳
زوم اپتیکال ندارن

گلکسی J7 پلاس اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه نیست. اول نوت ۸ معرفی شد بعد گلکسی J7 پلاس.

hamid reza

میان رده و پایین رده و شبه پرچمدار های سامسونگ لیاقت جرز دیوار رو هم ندارن و قطعا هواوی و شیائومی هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت خیلی بهترن مثلا باتری های گوشی های رده پایین سامسونگ به زور ۲ سال جوابگو هستن برخلاف پرچمدار ها ولی شرکت های چینی که عرض کردم ۴ سال و بیشتر کار میکنن .هنگام عرضه یه نسخه اندروید پایین میده بعد آپدیت دادنی همه ذوق مرگ میشن ? با اینکه خودم پرچمدار سامسونگ دارم ولی واقعیت هارو باید گفت

دکتر رسول آریان

با این شدتی که شما نوشتی موافق نیستم!

برخی از این شبه پرچمدارها گاها امکاناتی دارن که پرچمدارها ندارن. مثلا دوربین سلفی دوگانه که پرچمداران سامسونگ همگی دوربین سلفی تکی دارن. حتی بعضی از اونها برای دوربین سلفی فلاش دارن که برای سلفی گرفتن در محیط های تاریک کاربرد داره، در حالی که پرچمداران سامسونگ ندارن. عمر باتری سری های اکتیو خیلی خوبه که پرچمداران به پای اونها نمیرسن و برخی موارد دیگه. حتی همین دوربین دوگانه پشت گوشی در J7 پلاس و C7 2017 که S8 و S8 پلاس و S9 از داشتنش محروم هستن.

پس میبینی که سامسونگ همه داشته هاش رو به یکباره روی پرچمداراش خرج نمیکنه و یک چیزهایی رو نگه میداره تا بتونه میان رده ها و شبه پرچمدارانش رو جذاب نگه داره.

مثلا اگر پرچمداران سامسونگ برای دوربین سلفی فلاش داشته باشن بهتر نیست؟ من قبلا یک فلاش جداگانه خریدم برای همین مساله. به جک ۳.۵ میلیمتری صدا وصل میشه و ۱۶ تا LED با دو طیف رنگی توش داره. اگر گوشیم برای سلفی فلاش داشت که نمیرفتم این فلاش جداگانه رو بخرم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)