حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی 7 با دوربین دوگانه دارای f/1.5 و نمایشگری دارای بریدگی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی جی 7 پرچمدار 2018 این شرکت کره ای است که به دلیل تغییرات مهم در آن با تاخیر معرفی خواهد شد. شایعات زیادی پیرامون آن شنیدیم و حالا یک رندر ویدیویی از آن منتشر شده که گویا خروجی نهایی آن چیزی که باید از طراحی ال جی جی 7 (LG G7) باشد، خواهد بود. در این ویدیو ال جی جی 7 با دوربین دارای f/1.5 و نمایشگری دارای بریدگی دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ال جی جی 7

ال جی جی 7

این احتمالا نمای جلویی نمایشگر ال جی جی 7 (LG G7) خواهد بود. پس از آیفون X قطعا ال جی جی 7 حاشیه نمایشگر کمتری نسبت به بقیه دستگاه ها دارد. عموما موبایل هایی که با بریدگی نمایشگر معرفی شده اند یا می خواهند بشوند،‌حاشیه لبه پایین آن ها بیشتر از آیفون X بوده است اما حاشیه های چپ و راست آیفون X از آن ها بیشتر بود. در حقیقت حاشیه های آیفون X کاملا متقارن است و ما این را خیلی دوست داریم. گلکسی اس 9 با تمام زیبایی هایی که از طراحی گلکسی اس 8 به ارث برده اما حاشیه های نمایشگر متقارن نیستند. حالا ال جی جی 7 را می بینیم که حاشیه لبه پایین آن بسیار کم است و این کمترین میزانی است که تا به حال ما در یک موبایل به غیر از آیفون X دیده ایم.

بریدگی نمایشگر نیز نکته دیگری است که ال جی درباره آن کمی تردید دارد اما به نظر می رسد با همین طراحی عرضه شود. این بریدگی نمایشگر در کمترین حد ممکن حفظ شده و این خبر خوبی است. درباره نمایشگر اما قبلا نیز خوانده بودیم که ال جی می خواهد یک پیشرفت ویژه داشته باشد. شخصا هیچ وقت تجربه بدون ایرادی را در بخش نمایشگر پرچمدارهای ال جی نداشته ام و بهترین آن ها، آخرین مدل یعنی ال جی وی 30 پلاس بود که البته باید بهتر می شد. حالا به نظر می رسد ال جی از نمایشگر P-OLED خود دست شسته و به پنل IPS با نام M+ که چیپنش زیرپیکسل های آن RGBW است خواهد پیوست. انتظار می رود این پنل تا 35٪ مصرف انرژی کمتری داشته باشد.

ال جی جی 7

ال جی جی 7

خوشبختانه یکی از نقاط قوت فروش پرچمدارهای ال جی کیفیت صدای بی نظیر آن ها با 4 DAC است که به سبب آن به نظر نمی رسد به این زودی ها شاهد حذف جک 3.5 میلی متری صدا باشیم! طراحی بلندگو در لبه پایین 3 روزنه خروجی دارد و این طراحی کمی متفاوت تر است. پورت Type C نیز قطعا موضوع جدیدی نیست. طراحی به صورت کلی همان شیشه و فلز خواهد بود که حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی زیر دوربین برجسته دوگانه ال جی جی 7 قرار خواهد گرفت. ضخامت کلی دستگاه 8.2 میلی متر است و در قسمت دوربین 8.5 میلی متر خواهد بود.

درباره دوربین صحبت کردیم و بد نیست بدانید دوربین دوگانه ال جی که حالا برای سال سوم در پرچمدارهای این شرکت استفاده می شود، با f/1.5 مجهز می شوند و مشخص نیست که آیا همانند گلکسی اس 9 دیافراگم متغیر خواهند داشت یا نه! ترکیب این دو دوربین 16+16 مگاپیکسل است و هنوز درباره مکانیسم عکاسی آن ها صحبت نشده ولی اگر بخواهیم به سنت نگاه کنیم، یکی از آن ها باید زاویه دید عریض داشته باشد.

ال جی جی 7

ال جی جی 7

یک موضوع سامسونگ طور نیز اینجا وجود دارد و آن دکمه مخصوص دستیار هوشمند صوتی ال جی است. همانطور که می بینید پایین تر از دکمه های تنظیم حجم صدا ال جی جی 7 دکمه مربوط به دستیار هوشمند ال جی یعنی ThinQ که احتمالا در موبایل با عنوان مختصر Q Voice و Q Lens شناخته شود، قرار گرفته است.

اجازه بدهید رندر ویدیویی ال جی جی 7 را با هم ببینیم:

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید ال جی جی 7 با این طراحی و مشخصات احتمالی بتواند موبایلی درخور باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سال 2018 تو طراحی خیلی مزخرفه همه گوشی شبیه همه پی 20 پرو و الجی جی 7 و وان پلاس 6 و ایسوس و شیائومی و … همشون یک مدله خخخخ

Peiman

از طراحیش بدم نیومد . حاشیه های خیلی کمی داره . امیدوارم دوربینشم مثل v30 فقط عدد نباشه

mTAAHAAm

من ابدا طرفدار ال جی نیستم و معتقدم وی 30 ارزش خرید پایینی داره ولی نمونه عکس ها و فیلم های گرفته شده با این گوشی را دیدم حقیقتا چیزی از پرچمدارهای دیگه کم نداره.

Mortazavi

انصافاً خیلی خوشگله

الجی تو طراحی پیشرفت بزرگی کرده و میشه گفت هرسال زیباترین اندرویدی رو میسازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)