حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصویر نوکیا 8 پرو یا نوکیا 9 است؟

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

امروز دوم آوریل است و از دروغ های اول آوریل گذشته ایم اما خبری منتشر شده است که خیلی بوی دروغ آوریل می دهد! nokiapoweruser منبع دوستداران نوکیا است که عموما اطلاعات قابل اتکایی درباره محصولات نوکیا منتشر می کند و امروز تصویری منتشر کرده که برای این سوال را به وجود آورده است: آیا این تصویر نوکیا 8 پرو یا نوکیا 9 است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا 8 پرو یا نوکیا 9

نوکیا 8 پرو یا نوکیا 9

همانطور که در تصویر بالا می بینید، دستگاهی کاملا شبیه به آیفون X دیده می شود. این تصویر که اختصاصی nokiapoweruser است به نوکیا 8 پرو یا نوکیا 9 نسبت داده شده و عنوان می شود که احتمالا یک موبایل 5.5 تا 5.7 اینچی است! به گفته آن ها این تصویر به صورت مخفیانه از یک دستگاه تست نوکیا 9 یا نوکیا 8 پرو ثبت شده است! اما نظر ما چیست؟

نظر ما این است که این تصویر بذون شک آیفون X بوده که برای شبهه برانگیز شدن و نسبت دادن به یک دستگاه دیگر، ویرایش روی آن انجام شده و تصویری به جای نمایشگر قرار گرفته که بریدگی نمایشگر را نسبتا محو کرده است. جالب است که nokiapoweruser می گوید این بریدگی نمایشگر بسیار ناچیز نوکیا 9 یا نوکیا 8 پرو است!

دلیل این که ما می گوییم این تصویر آیفون X است، ابتدا گوشه های گرد نمایشگر است، سپس موقعیت دکمه قفل و پوشانده شدن لبه پایینی دستاگه به شکلی نامتعارف است. حتی آن خط مربوط به بستن برنامه در پایین نمایشگر نیز مربوط به iOS است! به صورت کلی می توان گفت این خبر می تواند دروغ آوریل باشد! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman
ahmad

آیفون ایکس با ناچ باریک = نوکیا 9
حس خوبی دارم بهش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)