حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی با فروش 153 میلیون موبایل در سال 2017 به سودای کنار زدن اپل و سامسونگ نزدیک شد

نوشته

5 سال قبل | 22 دیدگاه | هواوی

می دانیم هوآوی چند سالی است که در نقشه راه خود برای تبدیل شدن به بزرگترین برند در بازار تلفن های همراه هوشمند حرکت می کند. در این مسیر حالا سومین برند است و دو رقیب بزرگ برای رسیدن به هدف خود دارد و کنار زدن آن ها اصلا کار ساده ای نیست! حالا با انتشار گزارش عملکرد سال 2017 هوآوی به نظر می رسد که این شرکت عملکرد بدی نداشته اما برای رسیدن به جایگاه اول تلاش خیلی بیشتری نیاز دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا واقعا هوآوی با فروش 153 میلیون موبایل در سال 2017 به سودای کنار زدن اپل و سامسونگ نزدیک شده است؟

گزارش عملکرد هوآوی

گزارش عملکرد هوآوی

به گزارش آماری که هوآوی منتشر کرده است، آن ها موفق به فروش 153 میلیون موبایل هوشمند در بازار شده اند که درآمد حاصل از فروش آن ها حدود 32٪ افزایش پیدا کرده است. در مدت مشابه اپل 215.8 میلیون آیفون فروخته و سامسونگ 317.1 میلیون موبایل که این ارقام نشان دهنده فاصله زیاد با هوآوی است.

یکی از بازارهای کلیدی برای فروش خیلی خوب، بازار امریکاست که متاسفانه امریکایی ها فقط حضور خود را در دیگر بازارها درست می دانند و جمع آوری اطلاعات توسط آن ها فقط درست است که اگر شرکت دیگری از یک قدرت دیگر بخواهد به مرزهای آن ها وارد شود، این کارها برای آن ها جاسوسی بوده و استخراج اطلاعات است! به همین دلیل هوآوی از بازار امریکا محروم است و هنوز نمی تواند در آن فعالیت گسترده کند. هر چند هوآوی معتقد است بدون بازار امریکا نیز می توانند به رتبه اول در بحث فروش موبایل برسند ولی این کار سخت به نظر می رسد.

هوآوی با ارایه پی 20، پی 20 پرو و Mate RS نگاه ها را کاملا به خود عوض کرده و حالا یک پیشرو در یکی از اصلی ترین انتظارهای کاربر از موبایل خود، یعنی دوربین، به شمار می رود. این می تواند برای گسترش بازار هوآوی خیلی با ارزش باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی به رویای خود می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alexander

البته ایتم بگم کخ طبق آخرین آمار 80 درصد فروش هووآوی تو چینه

علی شیخ زاده

شرکتی به این بزرگی هیچ وقت نمیتونه امار الکی بده این امار فقط برای اگاهی من و شما نیست بیشتر برای تنظیم صورت های مالی پایان سال برای اگاهی سهامداران و سازمان بورس و حساب کتاب مالیات و عوارض و بقیه ماجرا انقد قوانین حسابرسی سخت دارن کوچیک ترین اشکال میتونه جریمه سنگینی ب همراه داشته باشه

ahmad

من مراسم معرفی p20 pro رو لایو دیدم مدیر هواوی گفت 153 میلیون

ahmad

هر کی بهت آمار داده یا بلد نبوده انگلیسی یا عمدی غلز گفته اینم مراسم لایوش ببینش
http://s9.picofile.com/file/8322775768/Untitled.png

Mohammadsoly

طراحی بهتر کنه و نوع آوری ایجاد کنه دست از اسکی رفتن بر داره نامبروان میشه پتانسیلشو داره

Shiral

قطعا امار اشتباه نمیدن.اما نکته اینه وقتی اپل فلان قدر. میفروشه ففط دو الی سه مدل هر سال میزنه و حداقل نصف امارش متعلق به پرچمدارش هست.اما هواوی به لطف قیمتهای عجیب غریب اش احتمال اینکه بالای بیست درصد از کل فروش اش متعلق به پرچمدارش باشه کمه.
هواوی در زمینه میان رده های قیمت مناسب عالی کار کرده و احتمال بالا سود زیادش مال میان رده هاش هست.البته اخیرا فقط اسم میان رده ها را عوض میکنه و عملا نصفشان شبیه هم هستند از این یک چیزی کم میکنه به اون زیاد میکنه اسمش را عوض میکنه.

Shiral

فکرش را بکنید پرچمدار جدید با قیمت ۱۱۰۰دلاری و دلار بالای پنج هزار تومن و حباب قیمت اولیه مثلا هفت میلیون فی بخوره.حداقل تو ایران فروش بالایی نداره حتی پس از شکستن حباب و رسیدن به قیمت واقعی نزدیک شش میلیون تومن.

Shiral

نصف حرفه ای ها منتظر شکست قیمت ایفون x یا شکستن قیمت اس هشت پلاس یا نوت هشت هستند و کمتر کسی حداقل تو ایران با این قیمت منتظر اومدن پی بیست هست.مگر طرفداران متعصب برند خاص.البته از محسنات این گوشی نمیشه چشم پوشی کرد اما باید دید تفاوت دو میلیون تومنی با پرچمدار چند ماه قبل سامسونگ بهترین اندرویید بازار ایا برای مشتریان توجیه منطقی خواهد داشت یا خیر.

البته ما هم که نمیدونیم الکساندر کیه!

Yu thinks that even if Huawei remains shut out of the U.S. market, it can still overtake Samsung and Apple. Today, Huawei announced that for all of 2017 it shipped 153 million phones (including sub-brand honor) as handset revenue rose 32% Samsung shipped 317.1 million units last year, while Apple shipped 215.8 million according to IDC

سامسونگ: ۳۱۷ میلیون عدد
اپل: ۲۱۵ میلیون عدد
هواوی به همراه زیربرند آنر: ۱۵۳ میلیون عدد

نخیر. دقیقا میدونم کدوم احمقی هستی، طرفدار الجی با اسم های فینکر و …

مگه نمیخواستی بری از من شکایت کنی بچه مرودشت؟

Pouya

شدیدا به اینده این شرکت امیدوارم روز های درخشانی در انتظارشه و البته خطر جدی برای سام و اپله از نظر فروش و…

Peiman

هواوی اگه با همین سرعت به پیشرفت ادامه بده هدفش غیر ممکن نیست هرچند کار خیلی سختیه ولی با سیاست ها و تصمیم های درست می‌تونه به این هدف برسه

دکتر رسول آریان

آفرین احمد جان.

طرف اومده از یک سایت داخلی لینک داده که توی تایپ کردن به اشتباه ۱۵۳ رو نوشتن ۱۳۵.

الان این عکسی که شما گذاشتی از هر منبعی بالاتره. دمت گرم.

ahmad

قربانت رسول جان من زنده دیدم مراسمو نمیدونم این عددهارو از کجاشون در میارن به سختی فیلم مراسمو پیدا کردم فقط بخاطر اینکه یه سری ها که اصلا اطلاعاتی ندارن یا اگر هم دارن ولی منبعش دروغه بفهمن

دکتر رسول آریان

البته من میدونم چرا این فرد دوست داره آمار فروش کمپانی ها رو کمتر نشون بده. بار اولش هم نیست. فقط و فقط به خاطر آمار فروش LG هست. دوست داره آمار فروش باقی کمپانی رو کم کنه و در عوض آمار LG رو زیاده کنه تا مثلا به ما ثابت کنه که فروش LG خوبه. واقعا خیلی عجیبن بعضیا ?

ahmad

http://s9.picofile.com/file/8322775768/Untitled.png
اول اینو ببین بعد بحث کنیم

ahmad

آقای عطایی چرا پیام های این بنده خدارو پاک میکنی

ahmad

ای ول موافقم باهاتون

علی شیخ زاده

کامنت من چرا پاک شده من که به کسی بی احترامی نکردم.

ahmad

مال منم پاک شد چون به اون دوستمون ریپلای زدیم مال ما هم حذف شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)