حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعاتی درباره موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، موتورولا

چندی پیش تصاویری منتسب به قاب موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) منتشر شد و در آن موارد جدیدی از جمله جایگاه جدید حسگر اثرانگشت و دوربین دوگانه را دیدیم. حالا اما با دیده شدن موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) در FCC اطلاعات سخت افزاری بیشتری درباره آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشیدتا موتو زد 3 پلی را بیشتر بشناسیم.

موتو زد 3 پلی

موتو زد 3 پلی

تصاویری که در این مطلب می بینید جدید نیستند و مربوط به شایعه پیشین موتو زد 3 پلی می باشند اما می توانند دید بصری بهتری نسبت به این شایعه بدون تصویر به شما بدهند! موتو زد 3 پلی با ابعاد و طراحی کلی مشابه به نسل های اول و دوم موتو زد X یا موتو X پلی (به جای X شماره نسل را بگذارید) عرضه می شود و این به دلیل پشتیبانی از پروزه ماژول های موتو مادز (Moto Mods) توسط موتو زد 3 پلی است.

در جدیدترین اطلاعات لو رفته از موتو زد 3 پلی که در FCC یا همان کمیسیون ارتباطات فدرال دیدیه شده است می توان چیپست اسپدراگون 636 را با نمایشگر 6.1 اینچی دید. دقت کردید؟ نمایشگر 6.1 اینچی که در ابعاد و طراحی کلی نسل های قبلی قرار گرفته است! برای روشن تر شدن داستان باید بگوییم که نسل های پیشین نمایشگر 5.5 اینچی داشته اند و این افزایش اندازه نمایشگر با ثابت بودن ابعاد به معنی کم شدن حاشیه نمایشگر و احتمالا نسبت تصویر 18:9 است.

چیپست اسنپدراگون 636 از موتو زد 3 پلی یک دستگاه میان رده می سازد که دقیقا به همان رده هم تعلق دارد. حافظه رم و حافظه داخلی در انتخاب های 4-32 و 6-64 گیگابایت موجود خواهد بود و باتری آن 3000 میلی آمپر است. تا قبل از اینکه فراموش کنم باید یگویم مدل عددی موتو زد 3 پلی عبارت است از XT1929.

دوربین دوگانه موتو زد 3 پلی ترکیب 12+8 مگاپیکسل خواهد بود که هنوز مکانیسم آن مشخص نیست. دوربین سلفی رزلوشن 5 مگاپیکسل را خواهد داشت. اجازه بدهید کمی درباره قیمت صحبت کنیم، جایی که جدود 450 تا 500 دلار مد نظر است و این قیمت خیلی رده بندی کم ریسکی برای چنین دستگاهی نیست. در این رده بندی وان پلاس 6 قرار خواهد گفت و یا آنر ویوو 10 در حال حاضر موجود است که دستگاه های کاملا رقابتی به شمار می روند.

احتمال معرفی موتو زد 3 پلی ماه آینده و با تعویض مدیریت موتورلا همزمان باشد و درباره پرچمدار این شرکت یعنی موتو زد 3 احتمال می رود همزمان با همین میان رده لوکس رونمایی شود اما سال گذشته شاهد معرفی های جداگانه ای بودیم! نظر شما درباره موتو زد 3 پلی احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سایت سوپر ساف تی دی تست سرعت پی 20 گرو رو با اس9 گذاشته هواوی چندان سریع نیست و به راحتی شکست خورد هرچند الان سرعت تعیین کننده نیست

Peiman

قاب چرمیش من یاد قاب زیبای میت از اس انداخت

Peiman

*میت ار اس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)