حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو تبلت جدید سونی در راه است،‌اکسپریا ایکس زد تبلت؟

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

آخرین مرتبه ای که خبری از تبلت سونی شنیدیم مربوط به حدودا 3 سال پیش و عرضه اکسپریا زد 4 تبلت بود که البته برای بازار ما هم عرضه نشد. آخریت تبلت سونی که در ایران عرضه شد تبلت دوست داشتنی و فوق العاده اکسپریا زد 3 تبلت کامپکت بود که جز معدود تبلت های 8 اینچی سونی بود و استقبال خوبی از آن شد. پس مدتی سکوت طولانی در بخش تبلت های سونی به نظر می رسید که این شرکت ژاپنی سهم اندک خود از این بازار کم مخاطب را نخواسته و دیگر محصولی در این دسته توسعه نمی دهد. حالا اما با کمی کنجکاوی سرنخ هایی درباره دو تبلت جدید سونی بدست آمده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را بررسی کنیم.

تبلت جدید سونی

تبلت جدید سونی

تبلت جدید سونی

تبلت جدید سونی

تصاویری که بالاتر می بینید از فایل نصبی (apk) دوربین جدید سونی استخراج شده است و همانطور که می بینید در آن راهنمایی برای دو تبلت جدید سونی را شاهد هستیم. این دو تبلت یکی 8 اینچی و یکی 10 اینچی است که به نظر می رسد از نظر حاشیه ها دقیقا همانند همان چیزی است که قبلا از اکسپریا زد 3 تبلت کامپکت و اکسپریا زد 4 تبلت شاهد بودیم. دوربین مدل 10 اینچی روی طول دستگاه و دوربین مدل 8 اینچی روی عرض آن قرار گرفته و این نگاه سونی برای نحوه عملکرد تبلت ها را نیز نشان می دهد.

هنوز هیچ اطلاعی درباره سخت افزار این دو تبلت در دست نیست و حتی دقیقا مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه رسمی این دو تبلت جدید سونی هستیم اما به هر حال این سرنخ می تواند به ما نوید ارایه تبلت های با کیفیت جدیدی از سونی را بدهد. برای نام این تبلت ها شاید بتوان حدس اکسپریا ایکس زد تبلت خیلی دور از انتظار نباشد!

اکسپریا ایکس زد 3 تبلت کامپکت

اکسپریا ایکس زد 3 تبلت کامپکت

شما فکر می کنید سونی بتواند با ارایه تبلت های جدید سهم بزرگی از بازار تبلت های اندرویدی را تصاحب کند؟ البته که استقبال از تبلت در این  بازه زمانی بسیار کم است و بازه به روزرسانی مدل های جدید تبلت های اندرویدی حداقل 1.5 سال شده است و این یعنی استقبال کم کاربران از این دسته گجت ها که زمانی تصور میشد آینده پردازش رایانه ای قابل حمل خواهند بود!

نظر شما چیست؟ آیا اکسپریا ایکس زد تبلت را شاهد خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

چقدر منتظر تبلت بودم از سونی. بهترین خبر سال بود این خبر

erfan520

منم مدتهاست منتظر تبلتم
بخاطر اینکه سونی بخرم حتی گشتم کارکرده ی z4 رو بخرم که اونم گیر نیومد
خیلی خوب شده که قراره تبلت معرفی شه

MOAZEZ

من یکماه پیش 20تا Z ULTRA گیرم اومد آکبند، همرو فروختم، اکثر اونایی هم که میخریدن دلیلشون این بود که سونی الان نماینده ای تو بخش تبلت تو بازار نداره.

Dariushrd

تبلت کلا چیزی بی مصرفیه بنظر من

Peiman

حاشیه هاش مثل قبل؟؟؟
به نظرم باید یه تفاوتی داشته باشه . یکم حاشیه هاشو کم کنه خیلی بهتر میشه

MOAZEZ

تبلت که بدون حاشیه بالاو پایین بدرد نمیخوره، نمیشه دست گرفت

علی شیخ زاده

تبلت باید ویندوز باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)