حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید سونی معرفی شد: تبلت جوهر الکترونیک کاغذ دیجیتال در اندازه A5

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تبلت، سونی، کتابخوان

سونی امروز دو دستگاه معرفی کرده که یکی از آن ها خیلی کم دیده و شنیده شد. تبلت جوهر الکترونیک کاغذ دیجیتال سونی محصولی است که قبلا در اندازه A4 یا 13.3 اینچ تولید و عرضه شده بود و حالا به نظر می رسد که نسل بعدی این کتابخوان دیجیتال معرفی شده و اندازه کوچکتری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تبلت جوهر الکترونیک کاغذ دیجیتال در اندازه A5 را ببینیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب نیز می بینید، با یک تبلت جوهر الکترونیک کوچکتر رو به رو هستیم، تبلتی در اندازه کاغذ A5 و اگر بخواهیم به صورت اندازه نمایشگرها که بیشتر شناخته شده اند آن را بیان کنیم، نمایشگر 10.5 اینچی دارد. رزلوشن این نمایشگر جوهر الکترونیک 10.5 اینچی برابر 1404*1872 نقطه است که چگالی 224 نقطه در هر اینچ مربع را به ما می دهد. این نمایشگر تا 16 سطح رنگ های بین سیاه و سفید را می تواند نشان دهد.

نام این تبلت که سونی DPT-CP1 است 16 گیگابایت حافظه داخلی برای فایل های PDF دارد و با نرم افزار ویژه خود می تواند از سیستم عامل های iOS، اندروید، ویندوز و مک فایل ها را دریافت کند. از نظر مشخصات ابعادی و وزنی می توان ضخامت 5.9 میلی متر و وزن کمتر از نیم پوند (حدودا 226 گرم) را عنوان کرد. جالب اینکه با هر بار شارژ تا یک ماه می تواند کار کند و این عالی است!

متاسفانه تبلت کتابخوان سونی DPT-CP1 همانند نمونه 13.3 اینچی یا همان A4 خود فقط در ژاپن به فروش خواهد رسید و رده قیمتی آن معادل 650 دلار است یعنی 100 دلار ارزان تر از نمونه بزرگتر خود! این دستگاه حدودا 2 ماه بعد در بازار ژاپن در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ تبلت های جوهر الکترونیک را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

به نسبت نمونه های رقیب یعنی کیندل آمازون و تنوع محصولات انها حداقل در کشور ما به علت قیمت بالا احتمالا استقبال چندانی نخواهد داشت

Shiral

البته نمونه قدیمی ان که سیزده اینچ نزدیک کاغذ A4 داشت واقعا بهتر از کیندل امازون بود

BeFair

برای خوندن کتاب فقط اینقدر هزینه کنه خب آدم
جالبه باتریش که یک ماه نگه می داره

Shiral

اینها برای کسانی که مطالعه زیادی دارند چون نور مستقیم به چشم نمیتابد فوق العاده است و اصلا چشم را ازار نمیده و حداقل اسیب به چشم وارد میشه و شما میتونید حتی توی نور کم ساعتها مطالعه کنید و چشم درد بعد از تبلت و کامپیوتر را ندارد.اما خوب برای افرادی که با کاغذ به روش سنتی راحت تر مطالعه میکنند و یا سرانه مطالعه بالایی ندارند هزینه برای این دستگاه اصلا توجیهی ندارد

Peiman

۶۵۰ دلار؟؟؟؟
البته من در مورد این محصول اطلاعات چندانی ندارم شاید قیمتش همینقدر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)