حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پورشه دیزاین Mate RS با حافظه داخلی 512 گیگابایت، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و قمیت 2600 دلار رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

چند سالی هست که هوآوی مدل پورشه دیزاین موبایل های خود را نیز عرضه می کند. در اولین معرفی سال 2018 این شرکت که همزمان با معرفی موبایل های دوربین محور هوآوی پی 20 پرو و هوآوی پی 20 بود اما نه هوآوی پورشه دیزاین پی (P) بلکه هوآوی پورشه دیزاین میت (Mate) رونمایی شده است که خود می تواند جالب باشد! هوآوی پورشه دیزاین Mate RS با حافظه داخلی 512 گیگابایت و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر رونمایی شده است که مشخصات وسوسه برانگیزی به شمار می روند و موبایل های زیادی از آن بهره نمی برند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هوآوی پورشه دیزاین Mate RS بیشتر صحبت کنیم.

هوآوی پورشه دیزاین Mate RS

هوآوی پورشه دیزاین Mate RS

مدل های پورشه دیزاین هوآوی عموما از نظر حافظه داخلی و حافظه رم و طراحی خاص نسبت به مدل های عادی برتری داشتند. حالا اما هوآوی پورشه دیزاین Mate RS با برتری های بیشتر به بازار آمده تا خود یک پرچمدار متفاوت تر و حتی بالارده تر از هوآوی پی 20 پرو باشد! علاوه بر تمام برتری هایی که هوآوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به عنوان پرچمدار 2018 هوآوی ارایه کرده است، در هوآوی پورشه دیزاین Mate RS شاهد نمایشگر بزرگ 6 اینچی OLED کمی خمیده در لبه ها هستیم که یک حسگر اثرانگشت یکپارچه با خود دارد! بله، مدل های ویوو X20 UD و ویوو اپکس چنین فناوری را رونمایی کردند اما هنوز به تولید تجاری نرسیده اند که به نظر می رسد نمونه هوآوی زودتر به دست مصرف کننده برسد!

علاوه بر این حسگر اثرانگشت، یک حسگر اثرانگشت دیگر در همان جایی که باید باشد یعنی پشت دستگاه قرار دارد. قطعا این عدم اعتماد به نفس هوآوی در راه کار حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را می رساند ولی خب باید صبر کرد و عملکرد آن را در واقعیت دید! همچنین این دستگاه مجهز به سیستم تشخیص چهره هم هست.

حافظه داخلی 512 گیگابایتی موبایل که متصور بودیم با هوآوی پی 20 پرو ارایه می شود اما با این دستگاه ارایه شد. قیمت هوآوی پورشه دیزاین Mate RS اما واقعا گران و برابر مدل 256 گیگابایت برابر 2109 دلار که در مدل 512 گیگابایت قیمت به 2607 دلار میرسد! در نظر داشته باشید دلیل خرده دار بودن قیمت این است که قیمت اصلی به یورو معرفی شد و این مبالغ معادل قیمت یورویی این دستگاه هاست!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ارزشش دارد؟ به قولی می توان گفت هوآوی پورشه دیزاین Mate RS قوی ترین موبایل لوکس در دنیا است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

از لحاظ طراحی اینو به پی 20 ترجیح میدم ولی اگه ایراد نگیرین بهم پی 20 پرو بهترین گوشی حال حاضر بازار هست

Sadeghh

منم با شما هم عقیدم در واقع فعلا اینجوری به نظر میاد
ولی در مورد پردازندش و بخش گرافیکی هنوز مطمئن نیستم

Peiman

طراحی پشتیش بی نظیره
.

Mortazavi

به قولی می توان گفت هوآوی پورشه دیزاین Mate RS قوی ترین موبایل لوکس در دنیا است.

عجب پیشرفتی کرد خداییش.

هیچکس پارسال فکر نمی کرد سال آینده لوکس ترین اسمارتفون مال هوآوی باشه

علی شیخ زاده

یعنی میشه همزمان دوتا سنسور اثر انگشت رو فعال کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)