حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 6 (Galaxy A6) دوباره لو رفت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک هفته پیش بود که سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6+ در بنچمارک گیکبنچ لو رفتند و دانستیم که احتمالا سامسونگ می خواهد از اعداد زوج برای خانواده گلکسی ای (Galaxy A) استفاده کند. امروز گلکسی A6 با مدل SM-A600FN برای گرفتن تاییدیه وای فای دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

گلکسی A6

گلکسی A6

همانطور که در تاییدیه بالا می بینید، مدل SM-A600FN از شرکت سامسونگ موبایل با اندروید 8 و توانایی اتصال به وای فای 5 گیگاهرتز تایید شده است. همانطور که می دانید مدل های SM-ANXX معمولا نامی مانند Galaxy N خواهند داشت پس به این ترتیب ما به بخشی از مشخصات گلکسی ای 6 (Galaxy A6) نگاه می کنیم.

همانطور که در بنچمارک گیکبنچ گلکسی A6 قبلا دیدید، چیپست اگزینوس 7870 و 3 گیگابایت رم از مشخصات سخت افزاری آن خواهد بود. این چیپست در گلکسی A3 2017 و تعدادی از دستگاه های سری گلکسی جی به کار رفته است و به صورت کلی گلکسی A6 را می توان در مقام یک میان رده با بدنه لوکس و مشخصات پایین رده تر معرفی کند، دقیقا مثل گلکسی A3.

اما این روزها دیگر هر موبایلی یک نسخه پلاس دارد! آیا گلکسی A6 هم نسخه پلاس دارد؟ پاسخ بله است و همانطور که در تصویر بالا می بینید مدل SM-A605G مدل عددی گلکسی A6+ خواهد بود. دستگاهی که 4 گیگابایت حافظه رم دارد و چیپست اسنپدراگون 625 را خواهد داشت. اینکه سامسونگ در مدل پرو که عموما مدل قوی تر شناخته می شود از چیپست اسنپدراگون استفاده می کند اما در مدل عادی از اگزیوس 7870 به نوعی می تواند خودزنی باشد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی ای 6 (Galaxy A6) می تواند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

خیلی خوبه ، امیدوارم سامسونگ در میانرده مشخصات بهتر و قیمت بهتری رو ارائه بده “البته نه مثل برخی شرکت های دیگر فقط روی کاغذ مشخصات خوب باشند”

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)