حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شارژ وایرلس با برد زیاد توسط سامسونگ ثبت شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

مشکلی وقتی به وجود می آید که برخی شرکت ها در جهت منافع مالی بیشتر و بازاریابی فریبنده تر عناوینی از آیند هرا بر توصیف محصول خود را انتخاب می کنند و وقتی که زمان عرضه آن محصول دور ذهن در آینده می رسد، به مشکل نام گذرای بر می خوریم! شارژ وایرلس یا همان شارژ بیسیم هایی که هم اکنون در بازار وجود دارند، در حقیقت شارژ القایی هستند. درست است که این شارژها برای شارژ کردن موبایل شما به سیم نیاز ندارد، پس “بیسیم” به شمار می روند اما نظرتان درباره شارژری که بدون نیاز به تماس گوشی شما را شارژ کند چیست؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حق اختراع سامسونگ برای شارژ وایرلس با برد زیاد بیشتر صحبت کنیم.

حدودا دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شارژ وایرلس Wattup قابلیت شارژ کردن تا فاصله 5 متری را برای چندین دستگاه فراهم می کند و این خبر واقعا هیجان انگیز بود. نمونه ای که به تولید رسیده بود و فاصله زیادی با تجاری شدن نداشت، شرکتی با پتانسیل بالا برای خریده شدن توسط سامسونگ یا اپل و حتی فعالیت به صورت مستقل. امروز اما حق اختراع سامسونگ برای شارژ وایرلس با برد زیاد زیاد که سال 2016 در کره ثبت شده بود منتشر شده است.

شارژ وایرلس از برد زیاد

شارژ وایرلس از برد زیاد

شارژ وایرلس از برد زیاد

شارژ وایرلس از برد زیاد

همانطور که در تصاویر بالا می بینید و حتما مثل ما برای شما هم درک این تصاویر کمی سخت است اما گویا به قولی “توش موزه!” به این روش و البته توضیحات کتبی ارایه شده توسط سامسونگ به نظر می رسد که این شرکت به فناوری شارژ وایرلس با برد زیاد دست پیدا کرده است. این شارژر دقیقا همانند چیزی که در نمونه شارژ وایرلس Wattup دیدیم، می تواند تمام دستگاه های موجود در برد خود را شارژ کند که این خیلی خوب است. تصور کنید وارد خانه، رستوران، کافی شاپ یا یک فضای عمومی می شوید  موبایل، ساعت، تبلت، هندزفری بلوتوث و همه گجت های شما شروع به شارژ شدن می کنند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این فناوری چه زمانی به تولید تجاری و قیمتی مناسب برای عموم برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

وایرلس واقعی یعنی این .
سوالی که اینجا پیش میاد اینه که آیا برای سلامتی ضرر داره ؟؟ ??

hamid reza

الان وای فای از سر تا پاش ضرره چه برسه به این هزار جور سرطان دراومده به خاطر خیلی چیز ها که اصلا ارزش ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)