حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ویدیویی هوآوی پی 20 مبتنی برای قابلیت فیلم برداری حرکت آهسته لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

امسال یعنی سال 2018 قطعا سال دوربین های موبایل است و این به آن معنی نیست که فقط عکاسی پیشرفت دارد بلکه فیلم برداری هم بهتر خواهد شد. فیلم برداری حرکت آهسته یکی از بحث هایی است که در اکثر پرچمدارهای فعلی برجسته شده و هوآوی هم دوست ندارد که پرچمدار 2018 این شرکت از آن بی بهره باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تیزر لو رفته هوآوی پی 20 مبتنی برای قابلیت فیلم برداری حرکت آهسته داشته باشیم.

همانطور که در تیزر کوتاه بالا (که لو رفته است!) می بینید، شخصی در حال انجام حرکات آکروباتیک است که ناگهان حرکت وی آهسته می شود. اینکه ما بخواهیم متوجه شویم این ویدیو چند مرتبه کند شده تا بدانیم با چند فریم بر ثانیه ضبط شده است باید نیوتون بوده یا با قوانینش رابطه دوستانه داشته باشیم که متاسفانه هیچ کدام در دسترس نیست! پس فعلا سعی می کنیم تا شایعه بعدی یا معرفی رسمی هفت روز آینده هوآوی صبر کنیم و اطلاعات رسمی را ببینیم.

در حال حاضر می توان حدس زد که چون هوآوی میت 10 با چیپست کایرین 970 می تواند فیلم برداری FHD را به نرخ 120 فریم بر ثانیه انجام دهد، شاید هوآوی پی 20 نیز همینطور باشد. تا کنون با احتمال بالایی می دانیم که هوآوی پی 20 پرو با دوربین 3 گانه که توانایی 3 برابر زوم اپتیکال (لنز 80 میلی متری) و یک دوربین 40 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد!

به نظر می رسد هوآوی می خواهد هوآوی پی 20 در بخش دوربین پشرفت قابل توجهی را ارایه کند، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اینی که من میبینم بنظر میاد ۹۶۰ فریم باشه
اگر نگاه کنید می‌بینید مثل xz2 و s9
به صورت محدود اسلوموشن میگیره
0/2 ثانیه که میشه نزدیک ۵ ثانیه

Peiman

منتظرم سریع تر معرفی بشه این گوشی?
می‌خوام ببینم این سه تا دوربین بازی تبلیغاتی یا واقعا یه چیز کاربردیه

Mortazavi

میبینم که اکثر گوشی ها رو آوردن به فیلمبرداری فوق آهسته که تا یک ماه پیش اصلاً کاربردی و بدرد بخور نبود??

Mortazavi

امیدوارم به لطف بهینه سازی های لایکا این عکاسی ۴۰مگاپیکسلی نرم افزاری کیفیتی نزدیک به واقعیت داشته باشه که اونوقت این گوشی میترکونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)