حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر تصویر سونی IMX519 در موبایل Oppo R15 حدودا دو هفته دیگر رونمایی می شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو، شایعات

نه! من هم مثل شما نمی دانیم چرا مدل عددی این دستگاه عدد 15 را یدک می کشد اما اگر به مدل های عددی موبایل های Oppo نگاه کنید به شکل مشخص شاهد نام گذاری های مختلف A39 یا A83 و … را می بینید. تا جایی که ما بررسی کردیم آخرین نسل سری Oppo R روی شماره 11 بوده و حالا نسل بعدی شماره 15 را خواهد داشت! این صحبت را داشتیم که بدانیم این مدلی که درباره آن صحبت می کنیم از کجا آمده است، آمدنش بهر چه بود و به کجا می رود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره موبایل Oppo R15 صحبت کنیم و دلیل اصلی این صحبت را می توان به میان آمدن نام حسگر تصویر سونی IMX519 که یک حسگر تصویر معرفی نشده است، دانست!

شاید برای شما جالب باشد که اوپو برای تاریخ 26 مارس یعنی 6 فروردین هم یک مراسم معرفی دیگر دارد که در آن موبایل Oppo F7 رونمایی خواهد شد. همانطور که در پوسترهای بالا می بینید اوپو (Oppo) برای تاریخ 31 مارس یا 11 فرودین هم مراسم معرفی در نظر گرفته است که در آن موبایل Oppo R15 و احتمالا نسخه پلاس آن رونمایی خواهد شد! این مراسم به صورت تلویزیونی با یک بازیگر نوجوان چینی ساعت 8 به وقت محلی پخش خواهد شد.

اما صحبت اصلی ما جابی دیگری است. دوربین Oppo R15 قرار است از حسگر تصویری استفاده کند تا کنون نام آن را نشنیده ایم! بله، حسگر تصویر Sony IMX519 یک حسگر تصویر ناشناخته است که برخی از مشخصات آن در پوستر Oppo R15 دیده می شود. این حسگر 16 مگاپیکسلی خواهد بود، مساحت آن 1/2.6 اینچ است و اندازه هر پیکسل 1.22 میکرومتر خواهد بود. فیلم برداری نیز به نرخ 60 فریم بر ثانیه انجام می شود که به احتمال قوی رزلوشن آن FHD است. بد نیست بدانید این دوربین دوگانه است و گویا یکی از حسگرها این مشخصات را دارد

نظر شما چیست؟ به نظر نمی رسد حسگر تصویر جدید در رده پرچمدار قرار بگیرد اما برای میان رده های لوکس می تواند انتخاب خوبی باشد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بله، مشخصات این سنسور برای میان رده های لوکس که من بهشون میگم بالارده، خوبه. برای پرچمدار کمی ضعیفه.
البته ما که کیفیتش رو ندیدیم، فقط بر اساس پارامترهایی که ازش اعلام شده میگم.

amirkrs

باید دوربین قوی داشته باشه
هرچند اوپو معمولا پرچمدار نمیزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)