حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساخت گلکسی اس ۹ پلاس به نسبت گلکسی نوت ۸ هزینه بیشتری برای سامسونگ دارد!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ

خیلی از افراد دوست دارند که قیمت قطعات استفاده شده در دستگاه را بداند. البته به صورت فنی این مورد به شرکت‌های ثالث کمک می‌کند  تا هزینه‌های احتمالی را متوجه شوند اما این ارزش گذاری بر روی قیمت‌ها آنچنان به صورت رسمی اعلام نخواهد شد و تقریبا منابع مختلفی در این زمینه وجود دارد که بر حسب سابقه اعدادی را اعلام می‌کنند. در سال جاری به نظر می‌رسد برای دستگاه‌های هزار دلاری این رقابت بیشتر به چشم بیاید که چه چیزی در درون این اسمارت فون به کار رفته است. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که در جدول پایین خواهید دید، بر اساس آمار گرفته شده گلکسی اس ۹ پلاس از نظر قیمت‌های تک به تک ماژول‌های به کار گرفته شده قیمتی بیشتر از گلکسی نوت ۸ پیدا کرده است. 379 دلار در برابر 369 ! به لحاظ منطقی هر دو دستگاه از صفحه‌نمایش خمیده استفاده شده است و هر دو دارای دوربینی دوگانه هستند اما اگر به تک تک قیمت‌های بالا نگاهی داشته باشید در بعضی از قسمت‌ها من جمله باتری، مدیریت شارژ، اسپیکر و یا حتی همین قسمت دوربین افزایش‌های قابل توجهی داشته است که نشان از افزایش کیفیت سامسونگ در نسل جدید دارد.

شاید برای شما هم سوالی پیش آمده باشد که بالاترین و گران قیمت ترین دستگاه از نظر تولید کدام است که همه ما باید دست اشاره را به سمت اپل و آیفون X ببریم. دستگاهی که 389.5 دلار قیمت مجموعه سخت افزار آن است. البته در این جدول آیفون ۸ پلاس هم 324.5 از دو دستگاه سامسونگی ارزان تر پیاده سازی شده.

 

برای شما گفته‌ایم که قیمت نهایی چرا تفاوت زیادی با این مبالغ دارم و به نظر مرور مجدد آن خالی از لطف نیست. هزینه تحقیق و توسعه، بالاخص توسعه نرم افزاری، هزینه مارکتینگ و دیگر هزینه‌های ارسال قیمت کل دستگاه را تشکیل می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تو ایران برای ما هم گرونتره ??
قیمت جهانیش خیلییی خوبه ولی برای ما همیشه برعکسِ

ولی هر جور حساب کنی، روی آیفون ایکس خیلی سود میکنه. یه جورایی نامردیه!

گلکسی S9 پلاس نسبت به آیفون ایکس، تقریبا 10.5 دلار کمتر خرج داره برای شرکت، اما قیمت نهایی گلکسی S9 پلاس تقریبا 160 دلار از آیفون ایکس کمتره. نتیجه اینکه اپل گران فروشه.

Amin.light33

اپل باید پول سیستم عاملشم بگیره

دکتر رسول آریان

مگه مهندسین گوگل دستمزد نمیگیرن بابت سیستم عامل؟

درسته که اندروید اپن سورس هست، ولی مگه مهندسین سامسونگ ساعت ها وقت نمیذارن روی رابط کاربری و آماده کردن اندروید خام به اندروید کاستوم شده؟

اجرت برنامه نویس و تیم نرم افزاری رو هم گوگل داره هم سامسونگ و صرفا مختص اپل که نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....