حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در بریتانیا پیش فروش اکسپریا ایکس زد 2 همراه با یک پلی استیشن 4 یا پلی استشین VR همراه خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 26 دیدگاه | سونی

نه! این خبر هیچ ارتباطی به صورت مستقیم به ما ندارد اما خوب، گاهی باید از اخبار جالب گرداگرد دنیا نیز با خبر بود! امروز شنیدیم که در بریتانیا پیش فروش اکسپریا ایکس زد 2 همراه با یک پلی استیشن 4 یا پلی استشین VR همراه خواهد بود‍! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع کمی درددل کنیم!

می دانیم شرکت های مختلف برای بالابردن استقبال از دستگاه های خود در ابتدا عرضه از هدایا و جشنواره های استفاده می کنند. سونی نیز این مسئله را دارد و تصمیم گرفته برای کاربرانی که در بریتانیا از اپراتور Tree یا فروشگاه Carephone پیش خرید خود را انجام دهند یک پلی استیشن 4 هدیه بدهد. اگر شما در حال حاضر پلی استیشن 4 دارید می توانید از گزینه موجود دیگر یعنی پلی استیشن VR استفاده کنید!

علاوه بر این ها شما یک سال استفاده رایگان از PlayStation Plus را نیز می توانید داشته باشید و این پیشنهاد ویژه نه تنها برای اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت موجود است، بلکه برای خرید هر کدام از مدل های اکسپریا ایکس زد 1، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم  نیز می توانید از آن بهره مند شوید.

اکسپریا ایکس زد 2 و مدل کامپکتش حدودا 10 روز دیگر در بریتانیا عرضه رسمی خواهند شد و تا آن موقع می توانید یکی از جوایز را انتخاب کرده و دستگاه خود را پیش خرید کنید! می دانم که این پیشنهاد بسیار وسوسه برانگیز است و اگر چنین اتفاقی در ایران رخ می داد قطعا فروش اولیه سونی بسیار بیشتر می شد! نظر شما چیست؟ فکر می کنید سونی برای پیش فروش اکسپریا ایکس زد 2 در ایران برنامه خاصی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دیگه هر چی در چنته داشته رو کرده!

چون همه میدونیم که پلی استیشن 4 در حال حاضر بهترین کنسول بازی جهان هستش. حتی بهتر از ایکس باکس مایکروسافت.

جسارت نباشه ولی شاید به هوای PS4 بتونه گوشی ها رو بفروشه. پیشنهاد وسوسه برانگیزیه.

اما جدای از این بحث، اگر نگاهی به عکس قرار گرفته در ابتدای این مطلب داشته باشید، میبینید که اولا جعبه XZ2 کوچیکه. یعنی به اندازه خود گوشی هست. پس همونطور که چند روز پیش هم گفتم، قرار گرفتن اون هدست جدید بی سیم که اخیرا سونی رونماییش کرد، توی پکیج XZ2 منتفیه و در صورت تمایل باید جداگانه خریداری بشه. در کنار گوشی، شارژر رو میبینیم و کابل شارژ و یک عدد تبدیل Type-C به 3.5 میلیمتری. اونجا هیچ هدستی نیست. چه بی سیم، چه باشیم. اما خب ممکنه توی پکیج یک هدست باسیم باشه ولی توی این تصویر چیزی نیست.

الان رفتم سرچ کردم. دیدم تصویر مطلب مال سایت GSM Arena هست.
وقتی اطلاعات آنباکسینگ رو خوندم، نوشته که در آنباکس ما هیچ هدستی نبود. حتی شارژر معمولی بود. اما محتویات در بازارهای مختلف میتونه متفاوت باشه. ممکنه در بعضی از بازارها شارژر سریع توی پکیج باشه. حتی ممکنه در بعضی از بازارها هدفون مدل MH750 توی پکیج باشه.

هدفون MH750 اینه ?

http://uupload.ir/files/kqub_mh750.jpg

MR.CAMPER

اون موقع ک زد۵ اومده بود ملت میگفان تو جعبه اش از این هدفون شخمیا و شارژر معمولیه والا ما ک خریدیم هم فست شارژ توش بود هم mh750
ی زمانی تو جعبه گوشیهای سونی (زد۲) در نسخه فول پک همه چی یافت میشد اما الان هندزفری هم توشون نیس حیف…..

دکتر رسول آریان

درسته. بستگی به بازاری داره که سونی براش گوشی رو میفرسته. مثلا اینی که GSM Arena باز کرده، هدفون نداشته و شارژرش هم معمولی بوده.

Mortazavi

دوست عزیز به این چرندیات توجه نکن در موردxzp هم بازاریابای سامی زیاد از این دروغا گفتن ولی نسخه ای که واسه فروش وارد بازار میشه هم فست شارژر داره هم هندزفری

دکتر رسول آریان

آقای مرتضوی درست صحبت کن لطفا.

اولا بازاریاب بگم کیه؟ خودت بهتر میدونی.

ثانیا ما اهل چرت و پرت گفتن نیستیم، ما برای تک تک حرفامون مدرک و سند ارائه میدیم. چرت و پرت رو کسانی میگن که از روی باد معده حرف میزنن.

اگر تمایل داشتید سری به سایت GSM Arena بزنید، در بخش نقد و بررسی XZ2 و XZ2 Compact دقیقا همین مطلبی که گفتم نوشته شده.

در ضمن در ادامه اش هم گفتم که محتویات درون پکیج برای بازارهای متفاوت، تفاوت داره. ممکنه اونی که میاد ایران هم شارژر سریع داشته باشه هم هدفون توش باشه. بحثی نیست. من فقط اون بخش از نقد و بررسی GSM Arena رو ترجمه کردم. توی عکس هم که دارید میبینید. توی پکیجی که اونها باز کردن، هیچ هدفونی نبوده.

Sadeghh

من تو یوتیوب یه آنباکس دیدم که شارژرش فست بود

Men

جدا از همه این ها چه خوب می شد که اگر فقط نیم درصد از دنیای کنسول و گیم هیچی نمی دونیم اظهار نظر نکنیم دیگه همه می دونن که قوی ترین کنسول مایکروسافته

دکتر رسول آریان

خودم هر دو رو داشتم عزیز دل. هم PS3 داشتم هم XBOX One. هر دو خوبن ولی فروش جهانی PS خیلی بیشتره.

قطعا وقتی من اینجام و رشتم کامپیوتر بوده، دست کم 500 عنوان رو بازی کردم. زمانی که ما اولین کنسول بازیمون TV Game بود و فقط یک دونه بازی پینگ پنگ روش داشت، خیلی از کاربرای این سایت هنوز متولد نشده بودن.

میخوای یه اسکن برات بفرستم از مجله نرم افزار بخش بازی خور مال سال 1385 که کامنت من در مورد یکی از بازی ها اونجا چاپ شده بود؟

فقط یک کمد پر CD و DVD بازی داشتم که همین پارسال دادمشون به نون خشکی.

اول طرفتو بشناس بعد قضاوت کن. صرفا به خاطر اینکه میگم PS بالاتر از XBOX هست، فوری طرف رو متهم نکن به اینکه چیزی از کنسول و بازی حالیش نیس.

زمانی که من درایور DVD رام XBOX 360 رو کپی خور میکردم، یا زمانی که دل و جیگر XBOX 360 رو باز کرده بودم و براش یه دکمه جداگانه ساخته بودم که با اون کپی خور بشه، خیلی ها برای کپی خور کردن ایکس باکسشون میرفتن دست به دامن مغازه دارهای توی پاساژ میشدن و کلی پول میدادن برای همین کار.

MR.CAMPER

اره پردازنده قوی گذاشته روش ولی بازیاش هم خیلی گرونتر از ps4 عه و هم گیر نمیاد خیلی روی بورس نیس حالا بیاد پردازنده ۱۰۰۰ ترا فلاپسی رو کنسولش بذاره وقتی نمیشه از اون قدرت اونطور ک باید استفاده کرد هم بهتره بذاره تو آفتاب قیسی بشه

amir_galaxy

همه این کارارو میکنه و بازم کسی گوشی سونی نمیخره
مشکل از جای دیگس

عمر باطری اکسپریا XZ2 کامپکت توسط GSM Arena اعلام شد. کسانی که به عمر باطری S9 گفتن پسرفت، حالا پسرفت واقعی رو ببینن:

http://uupload.ir/files/kqub_mh750.jpg

مدت زمان آماده به کار 20 ساعت کم شده. علاوه بر این در هر سه مورد مکالمه، وب گردی و پخش ویدیو هم شاهد کاهش هستیم. سری کامپکت معروف بودن به گوشی های با ماندگاری باطری زیاد. اما انگار این سری XZ2 کامپکت این طور نیست!

صفحه نمایش XZ2 کامپکت نسبت به XZ1 کامپکت 0.4 اینچ بزرگتر شده، همچنین باطریش 170 میلی آمپر بیشتر شده. اما انگار این باطری چندان جوابگو نبوده.

ببخشید لینک رو اشتباه نوشتم. لینک صحیح اینه:

http://uupload.ir/files/qxr0_xz1-xz2.jpg

Sadeghh

0.4 اینچ صفحه نمایش بزرگتر شده و رزولوشن هم از hd به +fullhd رسیده
(164 پیکسل بر اینچ رزولوشن صفحه نمایش بیشتر شده)
این نتیجه منطقیه کاملا…

Amin.light33

اچ دی ار هم شده، و اون موتوری که اس در ار رو تبدیل به اچ دی از میکنه هم قطعا تاثیری داشته

دکتر رسول آریان

کاری ندارم منطقیه یا منطقی نیست.
اتفاقا منم میگم تست های GSM کاملا منطقیه. ولی 20 ساعت کاهش آماده به کار پسرفت خیلی بدیه. اینو که قبول دارید؟

Sadeghh

خیر پسرفت نیست
کیفیت و اندازه صفحه نمایش بیشتر شده به قیمت کاهش باتری
بسته به ترجیح هر فرد میتونه متفاوت باشه

آخه 20 ساعت!!!
خدا وکیلی زیاد نیست؟
داشتیم اصلا تا حالا که گوشی نسبت به نسل قبل خودش 20 ساعت کاهش داشته باشه؟ من که یادم نمیاد. در حد 10 ساعت باز هم باور پذیره ولی 20 ساعت خیلیه!

Mortazavi

میخایی شکست اس۹ از xz2 تو باتری رو کمرنگ کنی???

دکتر رسول آریان

نه میخوام ثابت کنم که سونی هم توی باطری عددی نیست.

در حال حاضر برندهای چینی توی باطری بهترینن.

Peiman

ای لعنت چه قدر خوشانسن . آخه مگه میشه همچین پیشنهادی رد کرد . فایده نداره باید مهاجرت کنم .
تو ایران همچین پیشنهادی بده( فرض غیر ممکن) رو هوا میزننش .

hamid reza

اگه با سونی4 3.5 تومن اینجا عرضه میشد حتما میخریدم:)

Sadeghh

فکر میکنم این هدایا مستقیما از طرف سونی نیست بلکه از طرف اپراتور هایی که نام برده شده هست (بسته به اینکه اون اپراتور با سونی چه قراردادی بسته باشه…)
اگه از طرف سونی باشه این هدایا یعنی داره هر گوشی رو تقریبا با قیمت سیصد چهارصد دلار میده که یعنی ضرر خالص و خیلی منطقی به نظر نمیاد

حتی تو منبع خبر ذکر شده که اپراتور های three و carephon این هدایا رو میدن به خریدار ها.

Mortazavi

دوباره بازاریابای سامسونگ شروع کردن

دوباره شایعه

دوباره دروغ

اهههههههه

دوستان این چرندیات رو ز.و.م.ی.ت هم همراه با xzp گفت حتی بعد معرفی رسمی هم گفت ولی در نهایت هم هندزفری داشت هم فست شارژر

مدل هایی که برای سایتها به عنوان تست داده میشه بدون هندزفری و فست شارژر هست ولی مدل های تو بازار کامله

لطفاً به حرف های سراسر کذب بازاریابای پولکی سامسونگ گوش ندید

دکتر رسول آریان

آقای مرتضوی درست صحبت کن لطفا.

اولا بازاریاب بگم کیه؟ خودت بهتر میدونی.

ثانیا ما اهل چرت و پرت گفتن نیستیم، ما برای تک تک حرفامون مدرک و سند ارائه میدیم. چرت و پرت رو کسانی میگن که از روی باد معده حرف میزنن.

اگر تمایل داشتید سری به سایت GSM Arena بزنید، در بخش نقد و بررسی XZ2 و XZ2 Compact دقیقا همین مطلبی که گفتم نوشته شده.

در ضمن در ادامه اش هم گفتم که محتویات درون پکیج برای بازارهای متفاوت، تفاوت داره. ممکنه اونی که میاد ایران هم شارژر سریع داشته باشه هم هدفون توش باشه. بحثی نیست. من فقط اون بخش از نقد و بررسی GSM Arena رو ترجمه کردم. توی عکس هم که دارید میبینید. توی پکیجی که اونها باز کردن، هیچ هدفونی نبوده.

Mortazavi

خوش بحالشون

اونوقت تو ایران کارت هدیه ۳۵۰تومنی میدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)