حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6+ در بنچمارک گیکبنچ لو رفتند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گویا امسال سامسونگ دوست دارد که در نام گذاری محصولات خود متفاوت ظاهر شود! مدت زیادی است که شماره 3، 5 و 7 را برای دستگاه های اصلی سری J و A می شنیدیم اما گویا حالا قرار است که اعداد زوج جای آن ها را بگیرند! این را می توان از شایعات مربوط به گلکسی J4، گلکسی J6 و گلکسی J8 متوجه شد و حالا با شایعات جدید سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6+ می بینیم که شاید این تئوری کاملا صحیح باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6+ که در بنچمارک گیکبنچ لو رفتند!

گلکسی A6

گلکسی A6

با گلکسی A6 آغاز می کنیم. دستگاهی که مدل SM-A600FN را دارد و بخشی از مشخصات سخت افزاری آن را در تصویر بالا می بینید. همانطور که در بنچمارک گیکبنچ گلکسی A6 دیدید، چیپست اگزینوس 7870 و 3 گیگابایت رم از مشخصات سخت افزاری آن خواهد بود. این چیپست در گلکسی A3 2017 و تعدادی از دستگاه های سری گلکسی جی به کار رفته است و به صورت کلی گلکسی A6 را می توان در مقام یک میان رده با بدنه لوکس و مشخصات پایین رده تر معرفی کند، دقیقا مثل گلکسی A3.

نکته مثبت دیگر درباره گلکسی A6 را می توان سیستم عامل اندروید 8 آن دانست، موضوعی که شاید حتی تا اواسط سال آینده به گلکسی A8 2018 اضافه نشود!

گلکسی A6+

گلکسی A6+

اما این روزها دیگر هر موبایلی یک نسخه پلاس دارد! آیا گلکسی A6 هم نسخه پلاس دارد؟ پاسخ بله است و همانطور که در تصویر بالا می بینید مدل SM-A605G مدل عددی گلکسی A6+ خواهد بود. دستگاهی که 4 گیگابایت حافظه رم دارد و چیپست اسنپدراگون 625 را خواهد داشت. اینکه سامسونگ در مدل پرو که عموما مدل قوی تر شناخته می شود از چیپست اسنپدراگون استفاده می کند اما در مدل عادی از اگزیوس 7870 به نوعی می تواند خودزنی باشد!

خوشبختانه گلکسی A6+ نیز با اندروید 8 عرضه خواهد شد. درباره مشخصات دیگر این دو دستگاه هنوز اطلاعات خاص منتشر نشده و نمی توان درباره دوربین ها یا نمایشگر حدس قطعی زد اما می توان گفت که برخلاف گلکسی J8 اینجا شاهد نمایشگر کم حاشیه ای همانند آنچه در گلکسی A8 دیدیم، خواهیم بود که خبر خوبی است!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A6 و گلکسی A6+ می توانند موبایل های موفقی باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معمولا از دوتا چیپست اگزینوس استفاده میکنه اخیرا. اگزینوس 7870 و اگزینوس 7885.

من خیلی موافق این کلمه خودزنی شما نیستم چون در گلکسی A8 2018 و گلکسی A8 پلاس 2018 از اگزینوس 7885 استفاده کرد. اگر این تعبیر خودزنی شما صحیح باشه، باید در مدل پلاس A8 هم از اسنپ دراگون استفاده میکرد، ولی نکرده.

به نظرم دلیل اینکه اینجا توی تصویر اسنپ 625 رو میبینیم، به خاطر پسوندی باشه که در ادامه اسم دستگاه اومده.
بالایی پسوند FN داره و پایینی پسوند G. پسوندهای متفاوت در سری گلکسی به معنی رجیون های متفاوت هم هست.

Peiman

تا معرفی نشه نمیتونم نظر خاصی بدم .
سامسونگ جدیدا داره مثل هواوی هی گوشی معرفی می‌کنه

hamid reza

بعضیا یادشون رفته پشتیبانی کنن الان خیلی وقته هیچ آپدیتی از اس7 اج دریافت نکردم 🙁 سامسونگ برای اونایی خوبه که 1 سال از گوشیاشون استفاده میکنن چون ضعف تو پشتیبانی نرم افزاری آدمو ناراحت میکنه از نوع شدیدش 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)