حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی تیرز‌های جدید خود را با تمرکز بر روی دوربین می 2 اس منتشر کرد

کم کم داریم به روز معرفی شیائومی می میکس 2 اس نزدیک می‌شویم و خبر‌های رسمی این دستگاه به زودی زود انتشار خواهند یافت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که از قبل گفتیم، شیائومی قصد رونمایی از می میکس 2 اس را در 27 مارس یا همان 7 فروردین ماه دارد. این تاریخ زمان معرفی گوشی‌های جدید سری پی هواوی نیز هست و به احتمال زیاد با اختلاف ساعتی کم، هر دو کمپانی گوشی‌هایشان را معرفی کنند.

به تازگی شیائومی از تیزر‌های جدید خود با تمرکز بر روی قابلیت‌های دوربین می میکس 2 اس رونمایی و آن‌ها را منتشر کرده است. از آنجایی که این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی می‌شود بعید نیست که دوربین آن از هوش مصنوعی برخوردار باشد به این دلیل که پردازنده اسنپدراگون 845 از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

مشخص نیست منظور اصلی شیائومی از انتشار دو تیزر با تصویر دست چیست و می‌توان نتیجه‌های مختلفی از این دو تیزر گرفت. شاید منظور شیائومی این بوده است که می میکس 2 اس قادر به گرفتن ویدیوهای 4K با نرخ 60 فرم است. و یا شاید هم منظور این کمپانی، گرفتن ویدیو‌های صحنه آهسته با نرخ 480 فریم و با کیفیت 720 بوده است. و یا شاید هم نشان از قدرت فوکوس دوربین بر روی سوژه می‌باشد.

هنوز هیچ چیز معلوم نیست و تنها بر اساس یک شایعه که از مشخصات سخت افزاری این گوشی فاش شده بود، احتمالا می میکس 2 اس از سنسور IMX363 سونی استفاده کند. این سنسور هم اکنون در گوشی ذن‌فون 5 زد استفاده شده و رزولوشنی 12 مگاپیکسلی دارد.

نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تا حالا ۴,۵ عکس مختلف از طراحی این گوشی لو رفته . همشون هم ممکنه باشه. آدم نمیدونه کدومش اصلیه ?

ahmad

xz2 تو جی اس ام بررسی شد گوشی بدی نبوده ظاهرا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji