حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز‌های گیک بنچ شیائومی می 7 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

شیائومی یکی از بزرگترین کمپانی‌های ساخت موبایل در چین و شاید در دنیا باشد که گوشی‌هایی با کیفیت اما با قیمت منطقی تولید می‌کند و همانند مابقی شرکت‌ها این کمپانی هم پرچمدار‌های خود را با سری Mix و Mi معرفی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.اسنپدراگون 845 چند ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد و گوشی‌های زیادی قصد استفاده از آن را دارند و تا به الان گلکسی اس 9 و اکسپریا ایکس زد 2 از جمله گوشی‌هایی هستند که از این پردازنده برای پردازش‌های خود استفاده می‌کنند. حال شیائومی نیز قصد استفاده از این پردازنده را در جدیدترین محصول خود یعنی می 7 دارد.

از آنجایی که این شرکت قصد انجام دادن اینکار را دارد تست‌های می 7 یکی پس از دیگری همانند شایعه‌های این دستگاه درحال پخش شدن هستند و به تازگی نیز تست گیک بنچ این دستگاه منتشر شده است که می 7 را نسبت به گلکسی اس 9 و اکسپریا ایکس زد 2 ضعیف‌تر نشان می‌دهد.

اگر امتیاز‌ها را ملاک برسی قرار ندهیم این گوشی از نظر سخت افزاری یک قول به تمام معناس و حضور 8 گیگابایت رم در این گوشی یک نکته پر رنگ برای نشان دادن قدرت این موبایل است. حضور 8 گیگابایت رم به معنی استفاده کامل از تمامی ویژگی‌های اندروید 8 و نگه‌داری برنامه‌های بیش‌تر در پس زمینه می‌باشد و این مورد را هم اکنون در گوشی‌هایی مثل وان پلاس 5تی می‌بینیم.

صفحه نمایش می 7 شاید یک صفحه نمایش 5.65 اینچی با رزولوشن 1080P+ باشد. همچنین امسال مگاپیکسل‌های دوربین اصلی می 7 مقداری تغییر کرده و به 16+16 رسیده است. همچنین ظاهرا خبری از نسخه 256 گیگابایتی نیست و مثل می 6 این گوشی نیز در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی معرفی می‌شود.

قیمت تخمین زده شده برای می 7 رقم 475 دلار می‌باشد. نظر شما درمورد این موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اگه بنچمارک ملاک باشه تو گوشی های اندرویدی وانپلاس از همه بهتر و قوی تره

Peiman

به نظرم برای امسال رم ۸ زیاد و رم 4 کم . بهترین گزینه رم ۶ گیگابایت

Mortazavi

این مشخصات و قیمت ۴۷۵دلار!!!

تنها پرچمداری که ما ایرانی ها قدرت خریدشو داریم و مطمئنا بزودی شیائومی از میانردست تا پرچمدار ایران رو فرا میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji