حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا نوکیا 9 برای سال 2018 با سنسور اثرانگشت ادغام شده در زیر صفحه‌نمایش معرفی خواهد شد؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شایعات، نوکیا

اگر به یاد داشته باشید در پایان سال ۲۰۱۷ بود که منتظر رونمایی از نوکیا ۹ بودیم اما محقق نشد. به نظر می‌رسد با توجه به شایعه‌های مطرح دستگاهی که قرار است امسال به عنوان پرچمدار اصلی و دستگاه برتر نوکیا معرفی شود، نوکیا ۹ خواهد بود. دستگاهی با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی و حاشیه‌های بسیار باریک و نسبت تصویر 18:9 و قدرت گرفته از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ ! در ادامه همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های مطرح برای Nokia 9 2018 در نظر گرفتن سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش است. ما می‌دانیم که این فناوری به ثمر رسیده است و شرکت‌های زیادی به سراغ آن رفته‌اند اما این که مصحولی سرشناس را در بازار داشته باشیم که سنسور آن به زیر صفحه‌نمایش رفته باید به این صورت نیست و حتی انتظار داشتیم سامسونگ به عنوان اولین شرکت به صورت گسترده این فناوری را به کار بگیرد اما اینگونه نشد. گزارشی که در رسانه‌های چینی منتشر شده است اعلام می‌کنند که نوکیا با Nokia 9 2018 قرار است به صورت گسترده این فناوری را در بازار‌های مختلف عرضه کند و به عنوان یکی از روش‌های کاملا امن و قابل اعتماد شناخته خواهد شد.

یکی دیگر از گزارش‌های منتشر شده در مورد این دستگاه نشان‌دهنده آن است که نوکیا ۹ برای سال جاری طراحی کاملا متفاوتی نسبت به دیگر دستگاه‌های معرفی شده خواهد شد و به احتمال زیاد همانند آیفون X یک بریدگی در بالای صفحه‌نمایش دارد.

باید ببینیم آیا نوکیا با معرفی دستگاه‌هایی برتر می‌تواند بازگشت‌های پر فروشی را در بازار تجربه کند یا خیر!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

که نوکیا ۹ برای سال جاری طراحی کاملا متفاوتی نسبت به دیگر دستگاه‌های معرفی شده خواهد شد و به احتمال زیاد همانند آیفون X یک بریدگی در بالای صفحه‌نمایش دارد.

نهههههه . خواهش میکنم نکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....