حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبدیل Type C به جک 3.5 میلی متری و پورت Type C برای اکسپریا ایکس زد 2 توسط سونی معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی

یکی از مشکلات حذف شده جک 3.5 میلی متری این است که در حین شارژ شدن نمی توانید از هندزفری استفاده کنید یا در حین گوش دادن به موسیقی با هندزفری نمی توانید گوشی را شارژر کنید! حقیقتا شرایطی است که نه خیلی زیاد، اما در زندگی ما رخ می دهد، در چنین شرایطی با موبایل های تک خروجی باید چکار کرد؟ تبدیل ها برای همین مواقع ساخته شده اند! سونی تبدیل Type C به جک 3.5 میلی متری و پورت Type C را برای اکسپریا ایکس زد 2 رسما معرفی کرده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این ابزار جانبی داشته باشیم.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این تبدیل که کابل Sony EC270 نام دارد می توان به موبایل شما متصل شود تا یک خروجی جک 3.5 میلی متری صدا و پورت Type C به شما بدهد. امیدوار بودیم که این تبدیل به همین سادگی عمل کند اما موضوعی که باید در ذهن داشته باشید این است که جک 3.5 میلی متری که به شما داده می شود از هندزفری های نویز کنسلینگ قدیمی مثل MDR-NC31EM یا MDR-NC750 پشتیبانی نمی کند! پورت Type C موجود روی این تبدیل نیز قابلیت شارژ سریع را از شما می گیرد و در صورت استفاده از آن موبایل تان با سرعت عادی شارژ خواهد شد.

این محدودیت ها در صورت استفاده از تبدیل ها مورد انتظار هستند و البته اینکه پس از مدتی اتصالی های غیر منتظره را ببینید نیز دور از ذهن نیست. به هر حال سال 2018 سالی است که تنها پرچمدار معرفی شده با جک 3.5 میلی متری هدفون گلکسی اس 9 است و انتظار نداریم هیچ کدام از تولیدات اچ تی سی یا حتی شاید ال جی چنین پورتی را روی پرچمدارهای 2018 خود نگاه دارند! پس همین است که هست!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این زندگی دانگل طور باب میل شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خخخ باحال بود آخرش. همین است که هست!

نه والا. حالا یه سوراخ روی اینو برنمیداشتن، چی میشد. هر کار اپل میکنه اینام تقلید میکنن. چه دوران بدی شده واقعا

Quality

نمیدونم در مورد اینکار سونی چه فکری کرده! چون برخلاف بقیه شرکت ها که هدفون و هندزفری تولید نمیکنن سونی پرفروش ترین برند در این حوزه هست در جهان!
همشون به این جک 3.5 میلیمتری احتیاج دارن

شاید خواسته گوشی متفاوت تر باشه یا مثل بقیه شرکت ها خواسته عمل بکنه یا…

اما اگر یک هندزفری بلوتوث توی جعبش بزاره جبران میکنه این موضوع رو
یک مدل جدیدا معرفی کرده که بی سیم هست و با type c هم میشه به گوشی وصل کرد از صدای Hi-res استفاده کرد اگر همون رو بزاره عالیه

دکتر رسول آریان

خب توی یوتیوب یه آنباکسش رو نگاه کن، بیین توی جعبه اش داره یا نه. فکر کنم روی خود سایتش هم بری، متعلقات جعبه رو نشون بده.

Quality

توی سایت نمیزنه و هنوز آنباکیسنگ این گوشی نیومده

dele_tanha

اس 9 رو دریاب داره میترکه خخخخخخخخخ

Peiman

چیزی که جالبه اینه که من فکر میکردم سونی آخرین کمپانی که جک هدفون حذف می‌کنه???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)