حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 9 با اسنپدراگون 845 و بهترین دوربین در کلاس خود عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | نوکیا

نوکیا پرچمدار خود یعنی نوکیا 8 را به روز کرد و نسخه سیروکو (sirocco)‌ آن را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشت. این دستگاه که پیشرفت های قابل توجی را ارایه می کرد به نظر حتی شایسته ی “نوکیا 9 بودن” بود اما گویا نوکیا چنته پر تری دارد و می خواهد نوکیا 8 پرو را در کنار نوکیا 9 رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات پیرامون این دو دستگاه را بررسی کنیم.

آنطور که از اخبار به گوش می رسد نوکیا 2 دستگاه با اسنپدراگون 845 را رونمایی خواهد کرد. می دانیم که احتمالا نوکیا و زایس در همکاری با هم از یک دوربین با قابلیت چرخش و تعویض لنز (5 لنز) رونمایی کنند. چنین فناوری برای نوکیا 10 ذکر شده بود اما گویا تغییری در نام گذاری ها به وجود آمده و نوکیا 8 پرو قرار است این فناوری را ارایه کند.

جالب تر اینکه ذکر شده نوکیا 9 حتی دوربین پیشرفته تری نسبت به نوکیا 8 پرو ارایه می کند و این خیلی داستان را جذاب می کند! از شایعات جذاب دیگر پیرامون نوکیا 9 می توان به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرد و اینکه نمایشگر نسبت به نوکیا 8 پرو بزرگتر خواهد بود.

شاید نه چندان دوست داشتنی درباره قیمت نوکیا 9 مطرح است و اینکه احتمالا قیمتی هم رده با گلکسی اس 9+ (بین 850 تا 900 دلار) داشته باشد! این خیلی شایعه جذابی برای شنیدن نیست پس اجازه بدهید از آن بگذریم!

اما درباره تاریخ معرفی باید گفت نوکیا 8 پرو جایی در اوایل تابستان 97 عرضه می شود اما نوکیا 9 کمی دیرتر، اواخر تابستان و بله درست حدس زدید، شاید IFA2018!

نظر شما درباره این شایعات نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امیدوارم ادعا بهترین دوربین در کلاس خود حقیقت داشته باشه . فوق العاده جذاب میشه ?

باید دید این 5 لنز قراره چکارهایی انجام بدن. احتمالا یکی لنز تله فوتو باشه، یکی لنز واید، یکی لنز سوپر واید، یکی لنز چشم ماهی و آخری هم لنز ماکرو!

نمیدونم واقعا، این حدس من بود…

Peiman

به نظر من یکم جنبه تبلیغاتی داره پنج تا لنز . مخصوصا چشم ماهی .

Mortazavi

ولی چه گردوخاکی بکنه این دوربین ۵لنز نوکیا
نوکیا بعد از یک سال حضور مجدد فهمید برای حضور پررنگ نیاز داره مثل قبل نوآوری های اختصاصی خودش رو داشته باشه و کاش سونی و htc هم این مهم رو بفهمند تا بتونیم تکنولوژی رو وسیع تر درک کنیم

Mortazavi

بعد ظهور دیافراگم متغیر اس۹ واقعاً هیجان زده شدم و حالا تغییر لنز تو یه اسمارتفون واقعاً بی نظیره و حتی اگه بالاترین کیفیت رو نداشته باشه باز هم قابل ستایش هست

Mortazavi

خیلی دوست دارم ببینم کاربرد این تغییر لنز چیه
دیافراگم متغیر؟
زاویه دید متغیر؟
زوم اپتیکال؟
یا ترکیبی از اینها???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)