حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی اس 9 پلاس در مقابل وان پلاس 5T

نوشته

6 سال قبل | 13 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، وان‌پلاس

وان پلاس 5T یکی از سریع ترین موبایل های موجود در بازار اندروید است که با توجه به رده قیمتی آن می توان گفت که بدون شک یکی از بهترین خریدهایی است که می توانید داشته باشید. هر چند این دستگاه به صورت رسمی و با گارانتی معتبر در بازار کشورمان وجود ندارد اما به هر حال اگر اهل خطرکردن باشید کاملا ارزشش را دارد. گلکسی اس 9 پلاس پرچمدار سال 2018 سامسونگ با سخت افزار سال 2018 در مقابل وان پلاس 5T پرچمدار نیمه دوم سال 2017 با سخت افزار سال 2017 قرار می گیرد تا ببینیم کدام یک می توانند سریع تر باشند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ را ببینیم.

جالب اینجاست که وان پلاس 5T با سخت افزار سال 2017 در اجرای اکثر برنامه ها از گلکسی اس 9 پلاس سریع تر بوده اما گلکسی اس 9 پلاس در اجرای بازی ها سریع تر ظاهر شد. گلکسی اس 9 پلاس همچنین در بازخوانی برنامه و بازی ها از وان پلاس 5T بهتر عملکرد و این جای سوال دارد! وان پلاس 5T حافظه رم 8 گیگابایتی دارد اما گلکسی اس 9 پلاس حافظه رم 6 گیگابایتی که پیش بینی ما حداقل عملکرد برابر بود و اینطور نشد. وان پلاس 5T در بحث مدیریت رم دستگاه قوی است اما به نظر می رسد دلیل این ضعف در آپدیت اندروید 8 ارایه شده برای آن باشد.

به صورت کلی با توجه به قیمت و مشخصات سخت افزار و سال ارایه، عملکرد وان پلاس 5T در مقابل گلکسی اس 9 پلاس قابل تقدیر است. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

وان پلاس و ریفرش کردن؟ عجیبه واقعا اولین باره دیدم البته ویدیو رو اینجا ندیدم تو یو تیوب دیدم

دکتر رسول آریان

میگن احتمالا مال اندروید هشت باشه.

عملا هیچ بازی توی حافظه نگه نداشت. دقیقا مثل آیفون ایکس عمل کرد.

قبل از اینکه ویدیو رو ببینم، گفتم حتما S9 پلاس رو هم شکست داده ولی خوشبختانه S9 پلاس سربلند بیرون اومد!

توی سرعت بوت شدن گوشی هم S9 پلاس سریع تر بود.

ahmad

اره برنده کانلا اس 9 بود ولی من مال فون بوف رو معتبرتر میدونم کاش اونجا هم برنده باشه و سربلند بیرون بیاد و پادشاهی رو کامل کنه

علی شیخ زاده

تو اجرای بازی واقعا سریعه اس ۹
یه نکته دیگه صفحه وان پلاس یه خورده رو به قرمزی میزنه

zanyar

هیچوقت از رو ویدیو راجع به صفحه نظر ندین. من تو یوتیوب هر چی ویدیو دیدم از پیکسل کنتراستش افتضاح بود مثلا ال سی دی آیفونا رو میدیم خیلی مشکیترن … تا از نزدیک دیدم کاملا برعکسه و مشکی پیکسل جدا از اینکه امولده و باید کنتراستش خوب باشه فوق العاده تیره هم هست.خلاصه تو ویدیو اصلا نمیشه راجع به کیفیت صفحه نظر داد حتی تقریبی هم نمیشه نظر داد. صفحه وانپلاس ۵تی هم تا جایی که من میدونم رنگهاش خیلی دقیقه و یه ذره سرده و به ابی میزنه نه قرمز.

mega08

تست مسخره ایه. مشخصه رو دستی ک باهاش کاراشو انجام میده. تمرکز بیشتری داره و سریع تر انجام میده . اگه بخواد رسمی تر بشه باید با تایمر انجام بشه

دکتر رسول آریان

من دیروزم عرض کردم. تفاوت سرعت های به این حد ناچیز، اصلا در زندگی روزمره احساس نمیشه. جذابیت این تست بیشتر به خاطر این بود که دیدیم وان پلاس 5T دچار مشکل مدیریت حافظه شده.

مشکل مدیریت حافظه به مراتب مهمتر هستش از کمی سریعتر باز شدن برنامه ها در حد یک ثانیه یا حتی چند میلی ثانیه.

JAVAD

باید گوشی با اسنپ 845 مقایسه بشه با گالکسی اس 9 ، مشخصه اسنپ 835 ضعیفتره حالا هرچقدرم بهینه سازی شده باشه

دکتر رسول آریان

حرف شما صحیحه اما این تست به این خاطر جالب هست که وان پلاس 5T در مقابل نوت 8 و سایر گوشی ها عملکرد خوبی داشت. میخواستیم ببینیم آیا در مقابل S9 پلاس هم این برتری رو میتونه داشته باشه، که دیدیم خیر.

مع الوصف رسمه که وقتی گوشی جدیدی میاد، با چتا از پرچمداران تست میشه. حتی اگر اون پرچمدار چندین ماه قدیمی تر باشه. شما شک نداشته باش که هر موقع پرچمدار جدید وان پلاس معرفی بشه، با همین S9 پلاس هم مقایسه ای خواهد داشت. اما تا زمانی که پرچمدار جدید وان پلاس بیاد، میشه فقط با آخرین پرچمدارش که همین 5T هست مقایسه کرد.

Mortazavi

وانپلاس یه بازنده سربلند بود

اینکه با پردازنده قدیمی تر که ۳۰درصد ضعیف تر از ۸۴۵ هست اینجوری نزدیک عمل کرده عالیه و احتمالاً مدل جدیدش باز هم حرف های زیادی داشته باشه

Shiral

سلام
من خودم وان پلاس پنج تی را دارم.
خوب قطعا به صورت کلی قابل قیاس با اس ۹ نمیباشد.اما خوب اینو مد نظر داشته باشید دارید چه چیزهایی را با هم مقایسه میکنید.برای وان پلاس پنج شما دارید نزدیک پانصد دلار هزینه میکنید اما سامسونگ چقدر…حداقل سیصد تا چهارصد دلار بالاتر.
به نسبت هزینه ای که میکنید شک نکنید وان پلاس سرترین گوشی بازاره
اما خوب من که با اس هشت کار کردم و وانپلاس هم دارم همین جا عرض میکنم شاید سرعت بالاتر باشه اما خوب دوربین خیلی ضعیف تره.ضد آب نیست.کیفیت صفحه نمایش پایین تره….
اما باطری عملکرد بسیار بهتری داره خصوصا شارژ بسیار سریع حدود ۶۵درصد در نیم ساعت.و همین طور عمر باطری قابل قیاس با حداقل اس ۸ نیست.
قطعا اس ۹ بسیار سرتر از وان پلاس می‌باشد تو خیلی فاکتورها مگر باطری .
اما باید منتظر وان پلاس شش ماند که قطعا حرفهای زیادی برای گفتن داره و اونوقت باید با اس ۹ مقایسه منطقی داشت .

Big S

دمت گرم بی تعصب و عالی 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)