حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ: حدود ۱.۶ میلیون نفر از استودیو پروموشن گلکسی اس ۹ تنها در ۵ روز بازدید کرده‌اند

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

اگر اخبار وب‌سایت‌های مختلف را مرور کرده باشید، گفته‌اند که سامسونگ نباید انتظار فروش بسیار عالی گلکسی اس ۹ را در کنار گلکسی اس ۸ داشته باشد و این میزان اختلاف و کاهش قابل توجه است اما گویا سامسونگ این مورد را قبول ندارد و معتقد است که می‌تواند فروش بهتری را برای گلکسی اس ۹ به نسبت اس ۸ داشته باشد. در ادامه همراه باشید.

سامسونگ معتقد است که در طول مدت ۵ روز نزدیک به ۱.۶ میلیون نفر برای بازدید از استودیو پروموشن سامسونگ در بارسلون آمده‌اند و این یعنی استقبال و هیجان برای کاربران به نسبت نسل قبلی بیشتر شده است پس منتظر آمار فروش بسیار خوبی هم باید باشیم اما این را خودمان خوب می‌دانیم که بازدید از استودیو می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد!

ببینید در هر صورت سامسونگ دستگاهی کامل‌تر را نسبت به نسل قبلی خودش معرفی کرده است اما آیا هزیه بابت تغییرات بوجود آمده برای کسانی که گلکسی اس ۸ داشته‌اند، هزینه‌ای منطقی است؟ در نگاه اول به نظر من این هزینه زیاد درست نیست و شاید هدف اصلی را کاربران گلکسی اس ۷ در نظر بگیریم شاید بهتر باشد. همین گلکسی اس ۷ هم به میزان بسیار خوبی فروش داشته است.

به گفته بعضی از دوستان بسیاری از کاربران با رفتن به استودیو پروموشن گلکسی اس ۹ به سراغ تست قابلیتی رفته‌اند که ببینند آیا می‌توان به راحتی اموجی خودشان را خلق کنند یا خیر! تمام این صحبت‌ها یه سمت، منتظر فروش و عرضه این دستگاه در بازار هستیم تا ببینیم آیا سامسونگ می‌تواند رکورد‌های فروش‌های اولیه را به ثبت برساند یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید امسال سامسونگ موفق‌تر از سال گذشته خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

در اینکه اس 9 یکی از بهترین و خوشقیمترین پرچمداران بازاره ولی نمیدونم چرا حس بدی نسبت به فروشش دارم حتی تو خاک کره استقبال خیلی پایین بوده طبق اخبار

Pouya

(ببینید در هر صورت سامسونگ دستگاهی کامل‌تر را نسبت به نسل قبلی خودش معرفی کرده است اما آیا هزیه بابت تغییرات بوجود آمده برای کسانی که گلکسی اس ۸ داشته‌اند، هزینه‌ای منطقی است؟) خب اینکه قطعا نه اصلا کلا عوض کردن پرچمدار به صورت هر سال منطقی نیس ارزش نداره نسبت به قیمت یعنی نه فقط برای اس 9 و اس 8 همیشه ارزش نداره چ اس 6 و اس 7 چ اس8 و 9 و حتی پرچمدارای اندرویدی دیگه هیچوقت همچین کاری از نظر من منطقی نیس نسبت به قیمت اما همه ادما که اس 8 ندارن خیلیا همونطور که تو مقاله اومده اس 7 دارن . یا حتی اس 6 ب قبل حتی از برندای دیگه قصد خرید اس 9 رو خواهند داشت. البته معتقدم اس 5 . اس 6 اوضاع فرق کرد انصافا تفاوت این دو خیلی بود اس 5 کجا اس6 کجا دوربین طراحی پردازنده و.. واقعا اس 6 ارزش خرید داشت برای کسانی که اس 5 داشتن به قول اقای عطایی اس 5 افتضاح سامسونگ و از نظر من سام از اس 6 به خودش اومدو 180 درجه فرق کرد

به طور معمول خیلی از افراد کمی هستن که سال به سال پرچمدار عوض کنن. به نظر بازار هدف نمیتونه کسانی باشه که الان گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس یا نوت8 دارن. چون هزینه تقریبا زیادی دادن برای خرید این گوشی ها و به صرفه نیست که گوشی خودشون رو بفروشن و دوباره S9 یا S9 پلاس بخرن. مگر اینکه واقعا عاشق سامسونگ باشن و البته پولدار!

اما کسانی که S6 و S7 دارن، ارزشش رو داره که این ارتقا رو انجام بدن.

آمار فروش کلی 2017 در مجموع فروش همه برندها نشون داد که بازار موبایل تقریبا اشباع شده. چون آمار فروش کلی 2016 در مجموع همه برندها تقریبا همون بود. با این حال سامسونگ پارسال سامسونگ اول شد با بیشترین میزان فروش کلی (پرچمدار، بالارده، میان رده و پایین رده).

واقعا من خودم میخوام S9 پلاس رو بخرم ولی فعلا که قیمتش رو فضایی زدن توی پیش فروش. تا بیاد بازار ببینم قیمتش چطور میشه.

Peiman

بازم شاهد اخبار مختلف و متضاد هستیم . دیروز یه خبر خوندم که استقبال از اس ۹ در خاک کرده کمتر از حد انتظار بوده

Mortazavi

این گوشی واقعاً کامله مخصوصا دوربین شاهکارش و نمایشگر همه چیز تمومش

علی شیخ زاده

فروشش از اس ۸ کمتر خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....