حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: گیم پلی آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends)

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، نقد بازی

تیزر معرفی آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends) را با هم در ترنجی دیدیم. تیزرها عموما یک دید کلی را به محصول به ما می دهند و برای اطلاعات بیشتر باید گیم پلی آن را دید. پس اگر دوست دارید درباره آخرین نسخه بازی محبوب اتومبیل رانی گیم لافت (GameLoft) بیشتر بدانید، گیم پلی آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends) را در ادامه مطلب از دست ندهید.

سری آسفالت معمولا با واقعیت تفاوت زیادی دارند، به صورت مشخص قوانین فیزیک در آن نقض می شوند اما حقیقت این است که ما هیجان می خواهیم، نه حقیقت! آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends) در ادامه همان گیم پلی آسفالت 8 ارایه شده که کیفیت فضای گرافیکی بسیار بیشتر شده است، جاده های جدید دیده می شود و افکت های ویژه گرافیکی مورد توجه است.

علاوه بر کارهای خارق العاده ای که در آسفالت 8 می توانستید انجام دهید، اینجا یک دور در جا در هر سرعتی که بخواهید می توانید داشته باشید (!) و در نهایت منوی کلی بازی که شبیه به همان چیزی که است که قبلا دیدیم. بازی به صورت پرداخت درون برنامه طراحی شده و برای دانلود آن نیازی به پرداخت اولیه نیست.

آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends) در حال حاضر فقط برای دانلود روی پلتفرم iOS در دسترس است. اگر این بازی را با حجم 1.4 گیگابایتی نصب کردید، نظر خود را درباره آن برای ما بنویسید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به نظرم مخاطب این بازی رده سنی 5 تا 15 سال باشه. بازی Real Racing 3 منطقی تره. درسته که هر مسابقه اتومبیل رانی سبک خودش رو داره ولی به لحاظ تکسچرهای گرافیکی و موتور گرافیکی، معمولا بازی های کمپانی EA از گیم لافت خیلی بهتره.

دکتر رسول آریان

بله.

Peiman

اعلام نشده که این نسخه برای اندروید کی منتشر میشه؟؟؟

Mahdi.L

بهترین بازی ماشینی آرکید NFS NO LIMITS که علاوه بر گرافیک بالا و فیزیک واقع گرایانه خودرو ها و قابلیت های دریفت کشیدن و نیترو زدن، دارای قابلیت کاستومایز کردن و تیونینگ های منحصر به فرده که بسیار جذابه و اونو متفاوت میکنه از تمام بازی های موبایل.
یک ویدئو از چند تا از بهترین ماشینای گاراژمو براتون میزارم ببینید و لذت ببرید (یوتیوب) ^_^ :
https://youtu.be/o5zyFhpVY0k

Mahdi.L

خواهش میکنم

Mortazavi

بازی ایرانی دنده دو هم خیلی با حاله

در واقع درگ هست

هم داستانیه هم انصافاً گیم پلی و گرافیک خیلی عالی نسبت به حجمش داره

نیازی هم به دیتا نداره

از ۴۰۵ و دنا و پرشیا و زانتیا گرفته تا ایتالیا و هوراکان و پی۱ و شیرون و ماشین های اسپشیال

امتحان کنید بدتون نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)