حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه کردن دکمه هوم و جک 3.5 میلی متری به آیفون X

نوشته

6 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

آیفون X با نمایشگر بدون حاشیه خود ارایه شد و دکمه هوم که 10 سال روی آیفون ها وجود داشت را حذف کرد! این تغییر بزرگی است آن هم برای دستگاهی که تجربه کاربری آن کاملا حول این دکمه می چرخد! از آیفون 7 به این سو نیز به دلیل “شجاعت” اپل شاهد حذف جک 3.5 میلی متری هدفون هستیم. خیلی از کاربران شاید با نبود این موارد به نوعی کنار آمده باشند اما حقیقت این است که نه، هنوز می خواهند این قابلیت ها وجود داشته باشد! اگر شما از این دسته کاربران هستید با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چطور می توان با 15 دلار دکمه هوم و جک 3.5 میلی متری را به آیفون X اضافه کرد؟

یکی از مزایای خریدن آیفون این است که تقریبا هر ابزار جانبی که فکرش را بکنید برای آن تولید می شود و یکی از مزایایی تولید لوازم جانبی برای آیفون این است که حتی اگر یک هزارم درصد کابران آیفون بخواهند به شما پاسخ مثبت بدهند، استارت آپ شما کاملا متحول می شود!

آیفون X شاید پرفروش ترین آیفون موجود نباشد اما قطعا این ابزار جانبی 15 دلاری می تواند آنقدر وسوسه کننده باشد که شما آن را بخرید! با اتصال این ابزار جانبی که اسم خاصی هم ندارد (!) شما ما می توانید دکمه هوم، جک 3.5 میلی متری صدا و البته یک پورت شارژ دیگر به آیفون X اضافه کنید. بدین صورت شما می توانید همزمان هم از هندزفری استفاده کنید و هم آیفون خود را شارژ کنید! همچنین اگر با عدم وجود دکمه هوم (هر چند با ژست های لمسی عالی جدید اپل) کنار نیامده اید، این ابزار جانبی می تواند برای شما جذاب باشد!

تنها موضوعی که درباره آن وجود دارد این است که به هیچ وجه خوب و با اطمینان بالا به دستگاه متصل نمی شود و نمی توان از آن به عنوان یک ابزار جانبی همیشگی در همه شرایط استفاده کرد! البته اگر آن را بخرید می توانید آیفون خود را در حالت ایستاده نیز روی میز بگذارید!

نظر شما چیست؟ چنین ابزار جانبی برای آیفون X مفید است؟ نظر شما را جلب کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اگه سال بعد ایفون بدون باتری معرفی شد اصلا تعجب نکنید چون این کار در جهت پیشبرد تکنولوژی خواهد بود
فقط اگه میخواید گوشیتون روشن بشه باید واسش باتری ۸۰دلاری بخرید ??
فان

قیمت گلکسی S9 بدون مالیات برابر با 3,573,395 تومان و قیمت آن با مالیات 3,895,001 تومان است. در نتیجه میزان مالیات این گوشی 321,606 تومان است.

تصویر مربوط به قیمت ثبت شده در سایت مایکروتل پلاس:
http://uupload.ir/files/unsp_20180302_222953.png

Prince of persia

ایت احتنالا قینت پیش خریده برای بعضی ها که میخوان همین الان پیش خرید کنن ولی انصافا بازم خیلی گرونه به نظرم اگه کمی صبر کنن تا به صورت رسمی وارد بشه خیلی از این کمترم می شه

دکتر رسول آریان

موافقم. چون قیمت بدون مالیاتش هم همچنان زیاده. وقتی حتی با دلار 4500 تومن هم حساب میکنم، تقریبا 200 هزار تومان کمتر میشه از قیمت بدون مالیات.
اینجوری یه تعداد افراد خیلی پولدار مگه بخرن.

nima1988

الان این پست چه ربطی به سامسونگ داره؟! ?
بعدا هم شاکی میشه میگه چرا کامنتام منفی بارون میشه!

دکتر رسول آریان

ربطی نداره اما زمانی که مطلب جدید یا مهمی رو متوجه میشی و میخوای با سایر کاربران در میون بذاری، مجبوری زیر آخرین پست بگی. این دیگه یک مساله شناخته شدس برای همه. البته میشد صبر کن تا در آینده مطلبی در مورد سامسونگ منتشر بشه و زیر اون بگم. اما شاید تا چند روز آتی مطلبی در این باره منتشر نشه. در اون صورت هم مطلب کهنه میشه.

منفی زدن هم کار یک بچه بود. میخوای همین تا شب تعداد مثبت ها رو برسونم به 100 تا؟ چون من یک کانال دارم با کلی عضو. مع الوصف ساختن اکانت هم کاری نداره. بیای با 20 تا اکانت مثبت و منفی بدی. برای من کامنت های تشکر دوستان مهم بود و قطعا منم برای اون دسته مطلب رو نوشتم نه یوزرهای Fake

قیمت گلکسی S9 پلاس بدون مالیات برابر با 4,032,110 تومان و قیمت آن با مالیات 4,395,000 تومان است. در نتیجه میزان مالیات این گوشی 362,890 تومان است.

تصویر مربوط به قیمت ثبت شده در سایت مایکروتل پلاس:
http://uupload.ir/files/bjtn_20180302_223105.png

اینم از تاثیر مالیات و گمرک و رجیستری!

بیش از 300 هزار تومان الکی اومده روی قیمت دوتا گوشی جدید سامسونگ.

Sajad

با دیدن این تبدیل ناخوداگاه یاد اون کلیپ تبلیغاتی سامسونگ افتادم…
Upgrade to Galaxy…

توی اقلام جعبه گلکسی S9 یک گارد و یک تبدیل دیگه هم هست (به غیر از تبدیل Type C) که متاسفانه توی ایران برش داشتن. اون مموری کارت 128 هم که گذاشتن روش، مموری سان دیسک هست که ارزون تر از مموری سامسونگه. آخه چرا واقعا؟ آخه تا کی باید شاهد همچین کارهایی باشیم!

Pouya

تا موقعی که ایران این ایرانه

Peiman

یاد یه لوازم جانبی افتادم که برای آیپد تولید کرده بودند و خیلی کاربردی بود???? متاسفانه نمیتونم بهش اشاره کنم که دقیقا چیه ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)