حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر دیگری از شیائومی می میکس 2 اس منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

امسال سال خوبی برای شیائومی خواهد بود. با توجه به شروع این کمپانی در ساخت گوشی‌های بدون حاشیه، قبل از سال 2017 امسال کار این شرکت برای معرفی نسخه سوم زیر برند خود با نام می میکس 2 اس راحت‌تر خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بله شیائومی از چند سال پیش شروع به ساخت گوشی‌های بدون حاشیه کرد و در این زمینه شرکتی ماهر شده است و احتمال خطا در طراحی گوشی‌هایش به حداقل رسیده است.

شیائومی در چند هفته آینده قصد معرفی گوشی شیائومی می میکس 2اس را با پردازنده اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و به احتمال زیاد 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما تمامی موارد گفته شده در برخی از گوشی‌های بازار مثل گلکسی اس 9 و اکسپریا ایکس زد 2 با کمی اختلاف در حافظه داخلی، دیده می‌شود.

امروز نیز تصویری از این گوشی منتشر شده است که نکته جالبی را به همراه دارد. آیا شیائومی قصد استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر می میکس 2 اس دارد؟

اما این احتمال نیز وجود دارد که این تصویر، ساختگی باشد و شخصی تنها قصد ساخته شایعه‌ای درمورد این گوشی داشته است. اما اگر تصویر واقعی باشد. به غیر از Vivo، شیائومی نیز به یکی دیگر از کمپانی‌هایی تبدیل خواهد شد که از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر گوشی خود استفاده می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

فقط میشه گفت اوفففف

علی شیخ زاده

به این میگن طراحی یکتا و چشم نواز البته اگه واقعی باشه

Peiman

اگه واقعی باشه که بینظیره . مخصوصا حسگر زیر صفحه نمایش . فقط دوربین سلفی نمی‌دونم کجاس؟

علی شیخ زاده

گوشه بالای تلفن

amir shar

فوق العاده س

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji