حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال قوی بازگشت گوشی تاشو موتورولا Razr با نمایشگر منعطف

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، موتورولا

شما را نمی دانم اما موتورها ریزر وی ۳ (Motorola Razr V3) با طراحی فوق العاده یکی از جذاب ترین موبایل هایی بود که همیشه در فکر خرید آن بودم. این طراحی که در خانواده موبایل تاشو موتورولا V3 و موبایل عادی موتورولا L6 و موتورولا L7 ارائه شده بود محبوبیت ویژه ای به موبایل های موتورولا ببخشید. حالا که در برخی شرکت ها مثل نوکیا با نوستالژی بازی (!) سعی در یادآوری گذشته پرافتخار خود دارند گویا موتورولا تیر چنین اندیشه ای را در سر می پروراند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم .

شاید در MWC 2018 صحبت زیادی درباره موبایل های قدیمی نشده باشد و فقط شاهد رونمایی از مدل بازطراحی شده نوکیا ۸۱۱۰ بودیم و سرنخ جالبی از سوی مدیرعامل لنوو که موتورولا را خریده است ارائه شده و در آن اشاره به احتمال بازگشت طراحی Razr V3 کرده است!

آقای Yang Yuanqing مدیر عامل لنوو در صحبت با گروهی منتخب از فعالان رسانه های خبری فناوری برای پاسخ سوال خبرنگار Techradar به اینکه آیا آنها تصمیم به بازگشت طراحی های محبوب قدیمی خود دارند یا نه گفت: “من فکر می کنم با فناوری های جدید، به خصوص نمایشگرهای منعطف به روزی شاهد نوآوری های بیشتر و بیشتر در محصولات ما خواهید بود و به زودی محصولی را که توصیف کردید (موبایلی با طراحی Razr) توسعه یافته و عرض می شود. ”

شخصا فکر نمی کنم راهنمایی از این مشخص تر درباره محصولی که در آینده از موتورولا شاهد خواهیم بود نیاز باشد! یک موبایل تاشو با نمایشگر منعطف که طراحی محبوب Razr را دوباره به صنعت تلفن همراه خواهد آورد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایده خوبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اتفاقا دیروز داشتم گوشی های 2017 موتورولا رو نگاه میکردم. ظاهرا کلا 5 مدل داشته پارسال. مدل های موتو جی 5، موتو جی 5 پلاس، موتو سی، موتو سی پلاس و موتو Z2 Play.

در سه مدل از 5 مدل بالا، از چیپست های میان رده سری 600 اسنپ دراگون استفاده شده و در دو مدل دیگه از چیپست های ضعیف مدیاتک.

یعنی هیچ کدوم از این 5 مدل حکم حتی بالارده رو هم ندارن، چه برسه به پرچمدار!

به نظرم موتورولا هم آخراشه و دیگه داره یواش یواش میزنه به جاده خاکی.

درسته که این گوشی نوستالژی هست و زمان خودش یکی از بهترین ها بود، اما در زمان فعلی، میریم توی پاساژها از پشت ویترین نگاهی بهش میندازیم و میگیم یادش بخیر، چه دورانی بود. اگر خیلی هم خاطره باز باشیم، میگیم آقا بی زحمت بده گوشی رو یک نگاهی بهش بندازیم. 5 دقیقه این ور اون ورش میکنیم و با لبخندی عمیق میگیم، مرسی آقا، ممنون!

Peiman

یادش بخیر اولین گوشی که داشتم این بود . خیلی شاخ بود اون موقع . خیلیم خوشگل بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)