حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 9 برای چه بازارهایی عرضه می شود؟

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم پرچمدارهای سامسونگ عموما در دو نسخه با دو چیپست عرضه می شوند و این موضوعی است که از گلکسی اس 4 به این سو خیلی برای کاربران اهمیت پیدا کرد. تنها دستگاه هایی که در سال های اخیر چنین موضوعی را نداشتند گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 بودند که هر دو از چیپست اگزینوس 7420 استفاده می کنند. گلکسی اس 9 اما دو نسخه دارد که یکی از آن ها با اسنپدراگون 845 و یکی از آن ها با اگزینوس 9810 عرضه می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم کدام نسخه از گلکسی اس 9 برای چه بازاری عرضه می شود.

اگزینوس 9810

اگزینوس 9810

تقریبا می دانیم که سامسونگ نسخه اگزینوس خود را برای بازار جهانی عرضه می کند و در گلکسی اس 9 نیز به همین صورت خواهد بود. به صورت مشخص اگر بخواهیم بگوییم به احتمال بسیار قوی نسخه اگزینوس 9810 برای بازار کشور ما، ایران ارایه خواهد شد.

اسنپدراگون 845

اسنپدراگون 845

نسخه اسنپدراگون 845 گلکسی اس 9 اما طبق عادت در بازارهای بزرگ مثل امریکا و چین عرضه خواهد شد. بنچمارک گلکسی اس 9 با اگزینوس 9810 را دیدیم و می دانیم که عملکرد آن بهتر از نسخه اسنپدارگون 845 است ولی گویا سامسونگ می خواهد اگزینوس 9810 را محدود کند تا خروجی همانند اسنپدارگون 845 بدهد!

به هر صورت این پیش بینی است که از توزیع نسخه های مختلف گلکسی اس 9 در بازارهای مختلف می شود. نظر شما چیست؟ به نظر نمی رسد موضوعی متفاوت تر را شاهد باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چون همه بنچمارک ها لو رفته و مردم همه قدرت CPU های اگزینوس رو دیدن، بعید میدونم قدرت CPU رو کم کنه.
اگر بخواد CPU اگزینویگس رو ضعیف کنه، باید GPU اسنپ رو هم کم کنه. اگر بخواد واحد هر دو از لحاظ CPU و GPU کاملا برابر باشن.
به نظر من کاهش قدرت پردازنده های M3 با توجه به اینکه آیفون پردازنده فوق العاده قوی A11 رو داره، برای سامسونگ یکجور خودزنی به حساب میاد. مخصوصا الان که A11 همچنان اعداد بالاتری ثبت کرده.

از طرفی دیدیم که در اگزینوس 9810 فرکانس هسته ها متغیر هست و اعدادش هم به بیرون درز کرده.
چون تنها راه ضعیف کردن CPU های M3 کاهش فرکانس هست. چون نمیتونه که معماری CPU رو تغییر بده.
من امیدوار هستم به این قضیه که S9 و S9 پلاسی که به ایران میاد، همچنان پرقدرت خواهد بود.

ahmad

یعنی اگه سامسونگ قدرت گرافیکی پردازندشو ببره بالا و الزامی در استفاده از اسنپ براش وجود نداشته باشه پردازنده های سامی خیلی بیشتر پیشرفت میکنن الان حس میکنم پردازنده های اسنپ یه جورایی مزاحمم پیشرفت اگزینوس است و دستشو بسته

Peiman

امیدوارم سامسونگ بزودی در تمام گوشی هاش از پردازنده اختصاصی استفاده کنه . این به نفع بقیه کمپانی ها هم میشه . همچین باعث میشه سامسونگ دستش بازتر باشه برای افزایش قدرت

Pouya

(ولی گویا سامسونگ می خواهد اگزینوس 9810 را محدود کند تا خروجی همانند اسنپدارگون 845 بدهد!) ضد حال بود برام اما بعید میدونم چون همونطور که رسول جان گفتن تنها راه ضعیف کردن CPU های M3 کاهش فرکانسه خب الان سام مگه بیکاره بیاد با این فرکانس بزنه بعدا بیارتش پایین ؟ خب از همون اول 9810 رو با قدرت اسنپ 845 میداد بیرون دیگه چ کاریه بیاد اینطوری بزنه بعد فرکانسو بیاره پایین؟از اول با فرکانس پایین تر تولید میکرد خب ولی امیدوارم اینطور نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)