حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی می میکس 2 اس دوباره فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

شیائومی می میکس 2اس نیز یکی دیگر از گوشی‌های بازار می‌باشد که شایعات زیادی درباره مشخصات آن درحال ساخت است. به تازگی شایعه جدیدی از این گوشی برای تایید شایعات قبلی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی امسال کار سختی را پیش روی خود خواهد داشت. با حضور گلکسی اس 9 و گوشی‌های دیگر، این کمپانی باید تمام تلاش خود را برای عرضه یک گوشی بی نقص و مشکل بکند.

یکی از ویژگی‌های مهم سری میکس شرکت شیائومی حاشیه کم نمایشگر این گوشی‌ها است که اینبار در میکس 2اس این حاشیه به کمترین مقدار خود رسیده است و تقریبا هیچ حاشیه‌ای در نمایشگر دیده نمی‌شود.

چند هفته پیش طرح مفهومی از این گوشی به بیرون درز کرد که طراحی آن را به صورت کلی نشان می‌داد و همه از طراحی زیبای این گوشی به وجد آمده بودند. واقعا دیگر هیچ حاشیه‌ای غیر از دوربین سلفی در پنل جلویی دستگاه وجود ندارد و شیائومی وارد یک دوره جدید از صفحه‌های بی حاشیه شده است. با اینکه گلکسی اس 9 از صفحه بی حاشیه برخوردار است اما باز هم در لبه بالایی و پایینی خود حاشیه‌های کمی دارد که به چشم نمی‌آید.

به غیر از صفحه نمایش بدون حاشیه، بلاخره دوربین دوگانه در این گوشی توسط شیائومی استفاده شد و شما به جز صفحه نمایش زیبا، به دوربینی با کیفیت برای ثبت تصاویر بوکه نیز دسترسی دارید. البته هنوز معلوم نیست وظیفه لنز دوم این گوشی چیست اما احتمالا از زوم 2 برابری برخوردار باشد.

شایعات جدیدی از مشخصات این گوشی چند روزی می‌شود که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. با توجه به انتشار عکس از مشخصات این گوشی، سوال‌های زیادی برای کاربران پیش آمده است.

با توجه به عکس منتشر شده می میکس 2اس همانند گلکسی اس 9 و اکسپریا ایکس زد 2 از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده می‌کند. همچنین صفحه نمایشی 6.01 اینچی با نسبت تصویر 18:9 برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد که با توجه به نبود حاشیه، نباید نگران خوش دست بودن این گوشی باشید. صفحه نمایش دستگاه رزولوشنی 1080×2160 دارد که رقم قابل قبولی می‌باشد. همچنین 8 گیگابایت رم و 256 گیگ حافظه داخلی از دیگر مشخصات اصلی این گوشی می‌باشد.

هنوز مشخص نیست شیائومی برای این گوشی از یک دوربین تک لنزی یا دوگانه استفاده کند ولی تا به اینجای کار مشخصات یک دوربین 16 مگاپیکسلی به ثبت رسیده است.

نکته جالب که شاید کسی به آن دقت نکرده باشد این است که در طرح مفهومی، حاشیه و خمیدگی کوچکی در گوشه بالای سمت راست گوشی برای قرار گیری محل دوربین سلفی قرار گرفته است و نمایشگر این گوشی را از آن لبه خمیده کرده است اما در تصویری که مشخصات گوشی گرفته شده است لبه سمت راست گوشی کاملا صاف است و خبری از خمیدگی برای دوربین سلفی وجود ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir shar

خیلی عالی. کی معرفی میشه?

علی شیخ زاده

شیاوومی هم انگار مثل الجی برنامه ریزیش درست نیست خب همون می میکس ۲ اینشکلی میزدی یا می ۷ رو دیگه مجبور نمیشدی تو کمتر از ۶ ماه دو مدل میکس معرفی کنی

mTAAHAAm

احتمالآ از این به بعد شاهد نظم قبلی در ارائه پرچمدارها نخواهیم بود و شماره بعدی وقتی معرفی می شه که بهبود چشمگیری حاصل شده باشه؛ارتقا های جزئی با پسوندهای s یا پلاس یا همین سیروکوی نوکیا ارائه خواهد شد.

علی شیخ زاده

ولی این طرح خیلی زیباست فقط سوال اینجاس می ۷ هم با این معرفی میشه یا نه

mTAAHAAm

این گوشی حتما امیدوار کننده خواهد بود.

Peiman

صفحه نمایش فول اچ دی یکم ما امید کنندس . بهتر بود رم ۶ میکرد ولی صفحه مواد اچ دی میزاشت

Peiman

اصلاح می‌کنم کواد اچ دی??

Mortazavi

بیشتر به باقلوا شبیه

آدم میخاد بخورتش بسکه شیرین و ناز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji