حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رئیس سامسونگ موبایل گفت: ممکن است نام سری اس در سال آینده تغییر پیدا کند

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

عدد‌هایی همیشه برای ما سوال بود که در این عدد چه اتفاقی می‌افتد؟ گلکسی اس ۱۰ یا گلکسی اس ۱۱ وجود دارد؟ این سوال‌هایی است که باید از همین اکنون به دنبال آن‌ها باشیم تا ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای سال آینده دارد. مدیر عامل سامسونگ DJ Koh در کنار خبرنگاران در نمایشگاه MWC 18 به این سوال پاسخ داد. در ادامه همراه باشید.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس کاملا تازه نفس هستند. چند خبرنگار در مورد نسل بعدی دستگاه‌ها از مدیرعامل سامسونگ سوال پرسیدند که آقای Koh در پاسخ گفت، ممکن است نام سری بعدی عوض شود البته تحت عنوان گلکسی ! به زبان دیگر نام گلکسی ادامه خواهد داشت اما این که پرچمدار اصلی سامسونگ در سال آینده گلکسی اس ۱۰ باشد یا اصلا سری S قرار باشد نسل بعدی پرچمدار این شرکت تعلق بگیرد، هنوز مشخص نیست ولی با توجه به این صحبت باید خودمان را برای سری جدیدی آماده کنیم.

اگر شایعات قبلی درست باشد، ممکن است قدم بعدی سامسونگ به صورت جدی ورود به حوزه اسمارت‌فون‌های قابل انعطاف باشد. دستگاهی خمیده، با سنسور اثرانگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش و تغییرات جدید سخت افزاری می‌تواند لایق رده‌ای جدید در سامسونگ باشد. صدای گلکسی X بسیار نزدیک تر شده است. آیا با سری اس در گلکسی اس ۹ خداحافظی کردیم؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عمر سری اس داره به سر میاد کم کم باید وارد سری ایکس بشن قبلا هم گفتم یه جورایی تو معرفی اس9 مشخص بود که سامی به جز دوربین زیاد رو اس 9 کار نکرده و تمام توانشو گذاشته رو یه بخش دیگه خیلی کم دیده بودم سامی مثلا تو معرفی محصولات اینقدر رو حاشیه مانور بده دقیقا حسی رو داشتم که وقتی ایفون 7معرفی شد

هنوز S9 نیومده، دارین قدیمیش میکنین. حداقل بذارین دو روز حال کنیم!

اگر قرار باشه کلمه 10 رو در سری S نبینیم و مثلا به جای S10 از X1 و X2 و … استفاده بشه، پس سری نوت قراره چی به سرش بیاد؟ یعنی Note 10 هم نداریم؟
از اونجایی که سامسونگ نام سری Note رو با سری S هماهنگ کرده، بعید میدونم که Galaxy Note 10 داشته باشیم، ولی به جای Galaxy S 10 از اسم Galaxy X استفاده بشه. مگر اینکه بخوان این قاعده رو بهم بزنن یا اینکه شاهد Note 10 هم نباشیم و سری Note هم تغییر نام بده که بعید میدونم. چون کلمه Galaxy Note خودش یه جورایی یه برند هست. نمیاد کلمه Note رو حذف کنه.

علی شیخ زاده

بعید نیست نسخه بعدی رو نذاره sx

علی شیخ زاده

ببخشید بذاره

کاری ندارم به پیشوندش. میخواد بذاره S یا X یا SX یا Y و Z
منظورم هماهنگ سازی عددش هست.
اینکه عدد 10 بزنه یا 1
اگر عدد 1 بزنه، بعد تکلیف نام گذاری سری Note چی میشه؟
یعنی گلکسی Note همینجوری میره بالا و میشه نوت 10 و نوت 11 و نوت 12
ولی سری اس دچار دگرگونی میشه از سری تغییر میکنه به سری X یا SX؟

لبه های اج در سری S حذف میشه و گوشی منعطف یا تاشو میشه، ولی سری نوت همچنان با همون روند طراحی قبلی و لبه های اج به کار خودش ادامه میده؟

Peiman

دقیقا به همین خاطر بود که قبلا گفتم تصمیمی برای خرید s9 ندارم . چون تغییرات واقعا زیاده . خیلی مشتاقم ببینم گوشی تاشو سامسونگ چجوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....