حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه گلکسی اس 9 (Galaxy S9)

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

یک ماه پیش بود که یکی از تصاویر زمینه گلکسی اس 9 (Galaxy S9) را دیدیم و در رزلوشن اصلی آن را دانلود کردیم. حالا اما پس از عرضه رسمی گلکسی اس 9 وقت آن است که تمام تصاویر زمینه گلکسی اس 9 (Galaxy S9) را ببینیم و دانلود کنیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصویر زمینه گلکسی اس 9 (Galaxy S9) را دانلود کنیم.

تصاویر زمینه رسمی مدل های جدید عموما طرفدارهای ویژه خود را دارند، نمی دانم شما جز کدام دسته کاربران هستید اما من قبلا خیلی دوست داشتم تا تصویر زمینه های خاص انتخاب کنم ولی حالا شاید وقتی موبایل جدیدی بدستم می رسد هیچ علاقه ای به تعویض تصویر زمینه رسمی آن ندارم و در نهایت شاید از بین گزینه های پیش فرض یکی را انتخاب کنم. هر چند حالا که از سلیقه شخصی صحبت شد بد نیست بدانید تصویر زمینه متحرک جدید پیکسل 2 را همواره روی هر دستگاهی که بدستم برسد اعمال می کنم!

گلکسی اس 9 تصاویر زمینه خیلی جذابی ندارد، حداقل این نظر من است اما خیلی ها دوست دارند که تصویر زمینه جدید را روی گوشی خود داشته باشند! در تصاویر بالا پیش نمایش این تصاویر زمینه گلکسی اس 9 را می بینید و اگر دوست داشتید آن ها را داشته باشید می توانید فایل 54 مگابایتی زیر را شامل 19 تصویر زمینه گلکسی اس 9 با رزلوشن 2560×2560 پیکسل را دانلود کنید:

دانلود تصویر زمینه گلکسی ای 9 (Galaxy S9) با کیفیت QHD و لینک مستقیم

نظر شما چیست؟ تصویر زمینه موبایل شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تو عکس عنوان اقا سینا عکس خودشونو وسط عکس گذاشتن چه جالب شده خخ

ممنون.
تصویر نارنجیه رو گذاشتم برای هوم اسکرین. تصویر قاصدک رو گذاشتم برای لاک اسکرین.
فعلا تا زمانی که بخریمش، با عکسش حال کنیم ?

در ظاهر به نظر منم اول عکس هاش ساده و معمولی اومد. ولی قاصدکه برای لاک اسکرین خیلی خوبه، مخصوصا اگر صفحه نمایش امولد باشه و پیکسل ها توی رنگ مشکی خاموش بشن.

Peiman

شاید شاید برای تصویر زمینه از پارسال یکم ضعیفتر عمل کرده . اما این چیزی نیست که بشه بهش خرده ای گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)