حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل سامسونگ : استراتژی سامسونگ برای رونمایی از محصولات آینده عوض خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

مدیرعامل سامسونگ DJ Koh در کنفرانس خبری خود، صحبت‌های جالبی را بیان کرد. در مطلب قبلی در مورد سرنوشت سری اس در گلکسی توضیح دادیم و اکنون قصد داریم بعد دیگری از صحبت‌های DJ Koh را با شما در میان بگذاریم. به نظر می‌رسد مدیریت سامسونگ بعد از رونمایی از گلکسی اس ۹ فکر‌های بزرگ دیگری در سر دارند. در ادامه همراه باشید.

بر اساس صحبت‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها، تغییرات استراتژیک در سامسونگ حتمی به نظر می‌رسد. مدیرعامل سامسونگ گفت اولین بودن در تمامی زمینه‌ها آنچنان هم برای ما مهم نیست. در ادامه اشاره شد که اکنون در بازار اگر سامسونگ در قسمت‌های مختلف اول باشد، این تمام هدف سامسونگ نیست. اولین بودن می‌تواند نشان دهنده تولید یک محصول با کیفیت باشد اما خلاقیت و ارائه نوآوری شاید از نظر اول بودن در بازار مطرح نباشد اما شرکت را به عنوان یک شرکت فناورانه بیشتر نشان می‌دهد.

ما از ابتدا اولین در جهان بودیم و به این فکر کردیم که چگونه نوآوری می‌تواند برای مصرف کنندگان معنی دار باشد. امروز اولویت مهم ما نیست و استراتژی ما این است که چیزی را که مشتریان نیاز دارند، حلق کنیم تا در زمان مناسب معنی دار و با ارزش باشد.

 

دوربین های عالی در اسمارت‌فون‌های سامسونگ نمونه‌ای بارز از اولین بودن در بازار است. شما می‌بینید ویژگی هایی مانند Animoji و AR Emoji را به عنوان چیزهای هیجان انگیز تا کنون مورد توجه قرار گرفته است. پنج سال پیش، همه چیز در مورد رقابت برای اولین ارائه سخت افزار سریع و یا دوربین بهتر بود. امروز، هر کس دارای دستگاه های عالی برای ارائه است اما همه چیز در مورد چگونگی ایجاد بهترین حس در کاربر است.

با این حال، ما هیجان زده هستیم تا ببینیم سامسونگ برای ایجاد تجربه کاربری متفاوت با گوشی های هوشمند آینده خود چه معنای جدیدی در سر دارد. آیا باز هم این صحبت‌ها نشانه‌ای از گلکسی X است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گفتم شاید اشتباهی در ترجمه صورت گرفته باشه. اما دیدم واقعا گفته.

غذر میخوام، ولی این قسمت رو به نظرم شکر خورده، با تمام علاقه ای که به سامسونگ دارم.

We were obsessed with being the world’s first and industry’s first, rather than thinking about how this innovation could be meaningful to consumers

Peiman

امروز، هر کس دارای دستگاه های عالی برای ارائه است اما همه چیز در مورد چگونگی ایجاد بهترین حس در کاربر است

این حرفش خیلی درسته ????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....