حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مشمول طرح رجیستری شد

نوشته

6 سال قبل | 13 دیدگاه | اخبار داخلی، سامسونگ

طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه پس از اپل، بلک‌بری، موتورولا، گوگل‌پیکسل، ال‌جی، نوکیا، هواوی، تکنو و سونی، این بار به سراغ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رفت. در ادامه همراه باشید.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از چهاردهم آذر ماه وارد فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری گوشیهای موبایل شد و رسما مبارزه با کالاهای قاچاق اپل را آغاز کرد. در ابتدای اجرای این فاز از رجیستری، تمام مدلهای گوشی و تبلت اپل در دستور کار کمیته مربوط به اجرای این طرح قرار گرفت و عملا واردات این محصولات غیر از مبادی رسمی، به کشور محدود شد.

با گذشت حدود 15 روز از اجرای فاز دوم، اسامی سه برند امریکایی بلک‌بری، موتورولا و گوگل‌پیکسل دیگر نیز به اعمال مقررات اضافه شد. بعد از آن نیز ال‌جی به عنوان برند مشمول رجیستری معرفی شد تا روز گذشته که دامنه آن برندهای نوکیا، هواوی، سونی و تکنو را هم در برگرفت.

در حالیکه مسئولان این اسامی را به عنوان آخرین برندهای مشمول برای سال جاری مطرح کردند اما ظاهرا تصمیمشان عوض شده و امروز نیز از برندی دیگر که تحت شمولیت قرار می‌گیرد، پرده برداشتند.

حتی روز گذشته معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اینکه چرا اجرای این طرح به برند سامسونگ نرسید، گفته بود که این برند هم طی دو هفته ابتدایی سال 97 اعلام خواهد شد و این تصمیم برای کنترل بیشتر بر بازار موبایل أتخاذ شده است.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

منبع این خبر کجاس؟
چون تا آخرین اخباری که امروز شنیدم، همون طور که خودتم توی متن نوشتی، قرار شد سامسونگ موکول بشه به هفته دوم فروردین ماه 97.
الان مگه چه سرنخی به دست آوردی که نوشتی دوتا گوشی جدید سامسونگ هم تا پایان اسفند وارد طرح میشن؟

البته فکر نمیکنم روی قیمت موبایل های گارانتی دار تاثیری بذاره. الان تقریبا یکی دو ماهی هست که اکثر فروشنده ها چه فروشگاه های فیزیکی و چه اینترنتی، دارن فقط گارانتی دار میارن. کلا چند وقتیه گوشی قاچاق کم شده.

دکتر رسول آریان

تشکر ایکس جان!
ببخشید اگر اسمت رو بنویسم میره توی لیست تایید ?

Phinker

اصلا خودتم فهمیدی که چی گذاشتی آقای مخملی تا جایی که همه می دونن خود برند موبایل شامل طرح می شه نه مدل شما اولش نوشتین که اس 9 و اس 9 پلاس شامل طرح شده آخرش نوشتین که تصمیم عوض شده و به بعد عید موکول شده ولی امروز وزیر فناوری اطلاعات آقای جهرمی گفته که تصمیم گیری درباره رجیستری کردن سامسنگ به بعد از عید موکول شده

دکتر رسول آریان

درست نوشته. اون قسمت آخر متن مربوط به صحبت دیروز رگولاتوریه.
میگه با توجه به اینکه رگولاتوری دیروز اینو گفته، ولی ظاهرا بوهایی میاد که علی الحساب این دو مدل جدید رو ببرن توی طرح.

Phinker

دقیقا چرا کامنت من منفی خورده عین صحبت ها بالا رو گفتم نکنه آریان تو منفی دادی مشکلی داری که منفی زدی???

دکتر رسول آریان

اگر تو فهمیدی کی منفی میزنه، به منم بگو. کامنت های ص د ر ا رو هم منفی داده. فکر کردم تو زدی ?

منبع خبر رو پیدا کردم، خبرگزاری تسنیم:

tasnimnews.com/fa/news/1396/12/07/1667326

عنوانش رو هم تغییر داد به: “آغاز رجیستری ۲ گوشی سامسونگ از فردا”

در قسمت پایانی خبر هم نوشته: “کانال اطلاع رسانی این طرح گفته با توجه به پیگیری و استقبال نمایندگان شرکت سامسونگ و سایر برندهای معتبر در ایران و مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جدیدترین مدل های تلفن همراه با نشان تجاری سامسونگ، شامل S9+ ، S9 از تاریخ 8 اسفند 1396 (ساعت 00:00) مشمول طرح رجیستری شد.”

منت هم سرمون میذارن!
با مساعدت وزیر محترم!!!

Pouya

اخیش خدا رو شکر قیمتش از اونچیزی که فکر میکردم بهتر بود میشه به خریدش فکر کرد نقره ایش رو هم از همه بیشتر دوس دارم 🙂 گوشیه فوق العادیه سونی نامیدم کرد ملت انتظار سورپرایز داشتن هر چند نظر طرفداراش محترمه ولی منم نظرمو گفتم

علی شیخ زاده

با توجه به قیمت دلار میشه فقط بهش فک کرد ???

Pouya

نه الان که نه که الان فقط میشه نقد و بررسیش رو خوند من تابستون میخوام بگیرم منظورم این بود با این قیمت تابستون میتونم بگیرم اگه اون قیمت فضایی که تو ذهنم بود رو داشت تابستونم نمیتونستم بگیرم وگرنه وضع دلار ک خیلی داغونه

mosayebso

اگر واقعا ریجستری بشه و قیمت اولش قیمت فضایی نباشه کار خوبی میکنن
هرچند ریالی از اون ۳۰ درصدی که میکشن روش به جیب ملت نمیره اما با این حال همین که ارامش داشته باشه بازار خوبه و حداقل بفهمیم که قیمتا از اول منصفانه تعیین میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....