حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی اس 9 همانند گلکسی اس 8 خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

وقتی یک موبایل رسما معرفی می شود یکی از مشخصاتی که همراه با آن عنوان می شود، عمر باتری دستگاه است. عمر باتری در موبایل های هوشمند موضوع بسیار مهمی است و برای خیلی از کاربران اهمیت ویژه ای دارد تا آنجا که برخی برندها حتی موبایلی با باتری 16000 میلی آمپری می سازند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری گلکسی اس 9 را از نگاه رسمی سامسونگ با عمر باتری گلکسی اس 8 مقایسه کنیم.

گلکسی اس 9 از نظر نمایشگر و باتری با گلکسی اس 8 تشابهات زیادی دارند، این تشابه در گلکسی اس 9+ و گلکسی اس 8+ نیز وجود دارد. هر دو مدل کوچکتر باتری 3000 میلی آمپری و هر دو مدل بزرگتر باتری 3500 میلی آمپری دارند. با توجه به اینکه تفاوت قابل ذکری در دیگر مشخصات سخت افزاری که مستقیما در عمر باتری تاثیر داشته باشد، وجود ندارد پس می توان عملکرد مشابه را پیش بینی کرد.

در جداول زیر می توانید عمر باتری گلکسی اس 9 در مقایسه با گلکسی اس 8 و عمر باتری گلکسی اس 9+ در مقایسه با گلکسی اس 8+ را ببینید که در زمینه های مختلف ذکر شده است:

عمر باتری گلکسی اس 9

عمر باتری گلکسی اس 9

عمر باتری گلکسی اس 9+

عمر باتری گلکسی اس 9+

به شکل مشخص در زمینه پخش موسیقی مقداری بهینه سازی بیشتر را شاهد هستیم و مدت زمان مکالمه نیز پیشرفت کوچکی به خود دیده است. در باقی موارد از جمله مدت زمان وبگردی روی وای فای، LTE یا همان 4G و تماشای ویدیو کاملا یکسان با نسل پیش خواهد بود.

نظر شما درباره عملکرد باتری گلکسی اس 9 در مقابل گلکسی اس 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من این جدول رو دیشب دیدمش و منبعش هم معتبره. اما یک سوال برام پیش اومد. چرا عمر باتری در وبگردی با 3G کمتره نسبت به وبگردی با 4G؟
فکر کنم اینو دیگه همه میدونن که وقتی Mobile Data رو روی 4G یا همون LTE بذاری، خیلی زودتر باتری رو خالی میکنه. پس چرا اینجا وبگردی با 3G بیشتر باتری رو خالی کرده؟

مع الوصف دوست دارم تا فون آرنا و جی اس ام آرنا هم نظراتشون رو در مورد میزان مصرف باتری بگن. شاید تست اونها برام منطقی تر باشه.

کی گفته ۴جی باتری بیشتری نسبت به ۳ جی مصرف میکنه؟
اگه لینک مطلبی مقاله ای چیزی در این مورد داری بدی ممنون میشم
فک نمیکنم اینطور باشه

مقاله خدمت شما، مطالعه بفرمایید:

gigaom.com/2012/02/17/why-lte-sucks-your-battery-that-is

ممنون ?

ahmad

اصلا با عقل جور در نمیاد باتری که همونه صفحه هم که مصرفش فرقی نکرده ولی پردازنده که کم مصرفتر شده انتظار شارژدهی بهتری داشتم عمر باتریش بد نیستا ولی میتونست بهتر بشه

hamid reza

نمیدونم چرا برخلاف اینکه سامسونگ قابلیت های زیادی رو این گوشی ها گذاشته اما هیچ کدومو پسند نکردم و اگه گوشی بخرم قطعا انتخاب اول و آخرم میت10 پرو خواهد بود به همون دلایلی که اس7 اج خریدم ظاهر زیبا باتری و دوربین قدرتمند یه جورایی از وقتی سامسونگ اس8 تولید میکنه فکر میکنم اسباب بازی تولید میکنه اصلا با اون تصوراتی که از گوشی دارم هیچ کدوم از گوشی های 2017 و 2018 سامسونگ ندارن و یجورین که به دل هم نمیشینن مثل طراحی افتضاح دو دوربین گنده و زشت تو نوت8 و اس9 پلاس و همچنین بیش از اندازه حذف حاشیه که استفاده از گوشی رو فاجعه میکنه مخصوصا با یه دست ما با تلویزیون طرف نیستیم که همیشه فیلم و ویدیو ببینیم کاش دو مدل گوشی پرچمدار معرفی میشد یکی با حاشیه و صفحه تخت و مدل دیگه همونیکه الان معرفی شده اس9 پلاس

Peiman

انتظار داشتم با پردازنده کم مصرف تر و بهینه سازی عمر بیشتری رو شاهد باشیم . پیشرفت کمی داشته اما در کل بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)