حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: دو ویدیو نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

مطالب زیادی درباره اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت در ترنجی خواندیم. این دو دستگاه را می توان به صورت کلی تلاش مناسبی از سوی سونی موبایل برای سال 2018 دانست. تا کنون چندین ویدیو رسمی از اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت دیدیم، وقت آن است که نگاهی نزدیک داشته باشیم به این دو دستگاه! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تا دو ویدیو نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت را ببینیم.

نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت توسط TheVerge

نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت توسط سونی

به صورت کلی نظر منتقدین (ویدیو اول) را می توان مساعد در طراحی اکسپریا ایکس زد 2 اما نامساعد در رقابت با دیگر رقبای موجود در بازار دانست. سونی به ترند نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 رسیده است اما هنوز دوربین دوگانه آن ها آماده نیست. هر چند سونی در انتهای کنفرانس خود اعلام کرده که به زودی سیستم دوربین دوگانه آن ها آماده بهره برداری خواهد شد اما مهم این است که این سیستم در اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت حضور ندارد.

به صورت کلی می توان گفت سونی در اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت مهم ترین ویژگی که ارایه کرده تغییر در طراحی و نگاهی نو به پرچمدار خود است که مدت زیادی ظاهری تکراری داشته اما برخی در همین بخش به ضخامت و وزن این دو دستگاه ایرادی وارد می کنند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

این گوشی ها بد نیستند ولی بهترین هم نیستند و خود سونی هم قبول داره بخاطر همین انتهای معرفی به معرفی اسمارتفون بعدی اشاره کرده

سیستم ویبریشن جدید صوتی
۹۶۰فریم با بالاترین رزولوشن دنیا
فیلمبرداری4k hdr
3d creator حرفه‌ای تر و کامل تر
اینها برتری های این گوشی هستند که با توجه به سبک طراحی و اندازه حاشیه ها از اینها اسمارتفونی خاص برای سلیقه های خاص میسازه نه موبایلی در راستای رقابت با سایرین

هنوز متوجه نشدم که چرا در مدل معمولی، دوربین و سنسور اثر انگشت انقدر اومدن پایین، ولی در مدل کامپکت جای دوربین و سنسور اثر انگشت درسته.
به نظرم XZ2 هم مثل گلکسی S8 پارسال، با محل قرارگیری سنسور اثر انگشتش دچار مشکل بشه. چون توی مدل XZ2 خیلی بعید نیست که کاربر به اشتباه انگشتش رو بذاره روی لنز دوربین، به جای سنسور اثر انگشت.

به جای اینکه الکی دیسلایک بزنی (هر کسی که هستی)، بیا منطقی جواب بده. وقتی نمیتونین جواب بدین، کم میارین، فقط بلدین دیسلایک بزنین؟
خب به من بگو چرا جای دوربین و اثر انگشت XZ2 انقدر اومده پایین ولی در XZ2 کامپکت جاش درسته.

Mortazavi

البته اسمارتفون بعدی با صفحه 4k oled و دوربین دوگانه و ایزو ۵۰۰۰۰ و… احتمالاً بتونه با نوت۸ و وی۴۰ و آی xs و میت۲۰ رقابت کنه

Mohammadsoly

مرتضوی از تو بعیده به این گوشی لاکپشتی بگی زیبا یا خوب. هیچ برتری از گوشیهای دیگه نداره. از طراحی بگیر تا همه چیزش معمولیه حیفه بگی پرچمدار

Peiman

امیدوارم ایندفعه دیگه انتظاراتو برآورده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)