حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر بیشتری از هواوی پی 20 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی یکی از بزرگترین بازیکنان صنعت موبایل به شمار می‌رود و طی چند سال اخیر نیز عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده. بعد از هواوی پی 9 سیر تکاملی گوشی‌های سری P هواوی هر روز کامل و کاملتر شد و حالا نوبت به پی 20 رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شروع جدی هواوی در بخش پرچمدار را می‌توان بعد از هواوی پی 9 دانست. از طراحی خوب و دوربین ساخته شده تحت نظارت لایکا، همه و همگی توانستند هواوی را به اینجای کار برسانند و حال این کمپانی قصد معرفی نسخه جدید گوشی‌های سری P خود را با اسم پی 20 دارد.

از آنجایی که روز 27 مارس ( 7 فروردین ) روز بزرگی برای هواوی است و این کمپانی حضور خود را برای 7 فروردین تایید کرده است باید منتظر انتشار تصاویر بیشتر از نسل پی 20 باشیم.

امروز، عکس‌های بیشتری از این گوشی به بیرون درز کرده است که دوربین افقی این گوشی را در کنار فلش LED نشان می‌دهد. به احتمال زیاد این دوربین نیز همانند دوربین پی 9 و پی 10،  تحت نظارت لایکا ساخته شوند.

متاسفانه تصاویر گرفته شده، گوشی را درحالت روشن نشان نمی‌دهند اما می‌توان حدس زد که باید منتظر یک نمایشگاه 18:9 از این گوشی همانند میت 10 پرو باشیم. یکی از ویژگی‌های جالب این صفحه نمایش، حاشیه کوچیک بالای صفحه است که پی 20 را شبیه به آیفون ایکس کرده است اما با حاشیه‌‌ی کمتر در لبه بالایی دستگاه. سیاهی کوچکی که در بالای صفحه نمایش پی 20 مشاهده می‌کنید محل قرار گیری اسپیکر مکامله و دوربین دوم گوشی خواهد بود.

در تصویر گرفته شده همچنین پورت یو اس بی در بخش پایینی گوشی قرار دارد و در کنار آن نیز اسپیکر گوشی معلوم است. همچنین جالب است بدانید جک 3.5 میلی‌متری صدا هنوز هم در پی 20 وجود دارد و آن هم در لبه پایینی وجود دارد. گرچه این مورد جای تعجب ندارد اما خب هواوی این کار را با میت 10 پرو انجام نداد و برای همین گمانه‌زنی‌هایی در خصوص حذف جک 3.5 میلی‌متری صدای پی 20 مطرح شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بالاخره معلوم نشد دوربین دوگانس یا سه گانه ?

ahmad

قراره چندین نسخه داشته باشه که یک مدلش دوربین سه تایی داره

abolfazlbt

سمت راست فلش یه چیز شبیه دوربین هست(بین فلش و مارک لایکا)

Peiman

عکس اولی طراحی بهتری داره . رنگ مشکیش هم خیلی براق و خوبه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji