حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت ویوو X20 Plus UD با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر توسط JerryRigEverything

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | تماشا کنید، ویوو

موبایل های خاص عموما توجهات خاص را نیز به خود جلب می کنند. تست های خاص همیشه طرفدارهای ویژه خود را دارند و وقتی این دو خاص ها (!) با هم تلاقی می کنند، جذابی دوست داشتنی ای ایجاد می شود. ویوو X20 Plus UD یکی از جذاب ترین تولیدات این شرکت و تنها موبایل با قابلیت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است و تست های مقاومت JerryRigEverything نیز یکی از بهترین هایی که می توانید ببینید! پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت ویوو X20 Plus UD با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر توسط JerryRigEverything را ببینیم.

تست JerryRigEverything طبق معمول آغاز می شود و تست مقاومت در برابر خراشیدگی نمایشگر را می بینیم که مثل اکثر پرچمدارهای موجود در بازار عمل می کند. در سطح خش پذیری 7 حسگر اثرانگشت تست می شود و مشکلی برای عملکرد آن وجود ندارد. بدنه اصلی از جنس آلومینیوم است و برای جذب ضربه بین شیشه و آلومینیوم یک نوار کوچک پلاستیکی وجود دارد. در مقابل شعله نمایشگر ویوو X20 Plus UD همانند دیگر نمایشگرهای OLED دیگر بازیابی نمی شود و در نهایت به تست خم شدن می رسیم، جایی که احتمال خم شدن این دستگاه بزرگ و باریک وجود دارد!

ویوو ایکس 20 پلاس UD در مقابل خم شدن مقاومت می کند و فشار را کمی بیشتر می کنیم، نه در بخش خم شدن بلکه در بخش تست خش پذیری! با سطح 9 خراشیدگی وارد شده و می بینیم که در نقطه به هم رسیدن خراشیدگی های عمیق نمایشگر که دقیقا محل حسگر اثرانگشت است، نمایشگر دستگاه به کل می سوزد و دیگر قابل استفاده نیست! بدین ترتیب نمی توان متوجه شد که آیا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در صورت شکستن شیشه نمایشگر هم همچنان عملکرد دارد یا نه!

ویوو اپکس

نظر شما درباره این دستگاه، ایده حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و مقاومت آن چیست؟ جهت اطلاع بد نیست یادآوری کنیم که ویوو اپکس (Vivo APEX) موبایل بعدی این شرکت چینی است که نه فقط در یک نقطه از نمایشگر بلکه در حدود 1/3 آن تماما حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بعضی کاراش غیر منطقیه. با کاتر گوشی رو میتراشه. خب مگه از جنس تانک باشه که خراش نخوره. ماشین یک میلیاردی هم بخری، با اون کاتر میشه داغونش کرد.
این همه ساله گوشی دارم، تا حالا نشده شرایطی مثل گرفتن فندک روی گوشی برام پیش بیاد. تست خم کردن هم یه مشکلی بود توی آیفون های قدیمی و حل شد. این یارو هنوز توی تست خم کردن چند سال پیش مونده.

به جای این مسخره بازی ها، باید تست سقوط رو انجام بده که محتمل ترین اتفاق برای گوشی هاس نه سوزوندن صفحه با فندک!

ahmad

یکی از مشکلات اثر انگشت زیر نمایشگر اینجا مشخص شد

دکتر رسول آریان

احمد، ربطی نداره.
اگر هر جای دیگه صفحه هم اون ترک عمیق رو ایجاد میکرد، قطعا باز هم صفحه میسوخت. منتها چون اون ترک عمیق رو روی بخش سنسور ایجاد کرد، به نظر اومد که گوشی از اون قسمت حساسه. در حالی که اگر دقت کنی، صفحه نمایش هست که میسوزه و ارتباطی به سنسور نداشت.

ahmad

اره دیگه هر قسمت از صفحه که سنسور قرار میگیره ضعیفتر میشه نسبت به سایر نقاط

علی شیخ زاده

تست سقوط منطقی تر از این جور تست هاس

amir shar

بله ولی تست های جری هم جذابیت خودشو داره من که خیلی خوشم میاد

Peiman

من چند تا ویدیو از گوشی بعدیش دیدم . خیلی خوبه تقریبا یک سوم گوشی سنسور اثر انگشت!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)