حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اگزینوس گلکسی اس ۹ (Exynos 9810) وارد بنچمارک شد!

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

به مطالب جذاب از سامسونگ گلکسی اس ۹ رسیدیم. در جایی که باید قدرت سخت‌افزاری را در کنار بهینه‌سازی‌های نرم افزاری قرار دهیم تا ببینیم آخرین پرچمدار سامسونگ در میان آمار و ارقام چه کرده است. نسخه اگزینوس گلکسی اس ۹ توسط وب سایت‌های فون آرنا و جی اس ام آرنا تست شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در ابتدا برای یادآوری اشاره کنیم که در این نسخه قلب تپنده گلکسی اس ۹ پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای اگزینوس بوده که متشکل از ۴ هسته ۲.۸ گیگاهرتزی Mongoose M3 در کنار ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Cortex A55 و ۴ گیگابایت رم است.

در اطلاعات منتشر شده از وب سایت فون آرنا شاهد هستیم که سامسونگ عملکرد خوبی را از خودش به جا گذاشته است. در ان‌تو‌تو با امتیاز ۲۴۱۴۷۰ در بالاتر از آیفون X قرار گرفته و در میان دستگاه‌های اندرویدی نیز از الجی وی ۳۰ یا میت ۱۰ پرو نیز عملکرد بهتری داشته است. هواوی میت ۱۰ پرو و آیفون X در بنچمارک GFXBench Manhattan متفاوت عمل کرده و بازی را به نفع خودشان تموم کرده‌اند. اس ۹ فقط با اختلاف چند امتیاز بالاتر از اس ۸ گرفته است.

در قسمت گیک بنچ برای پردازش تک هسته‌ای آیفون X با اقتدار در صدر ایستاده است اما سامسونگ با گلکسی اس ۹ به خوبی پرچم دستگاه‌های اندرویدی را بالا گرفته و جالب است که شرایط برای پردازش چند هسته‌ای نیز به همین صورت است و باز هم این دو دستگاه در بهترین حالت قرار دارند.

به سراغ وب سایت جی اس ام آرنا برویم. در آمار منتشر شده برای بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی اس ۹ بسیار بهتر از رقبای خودش همچون میت ۱۰ پرو، الجی وی ۳۰ و حتی نسل قبلی گلکسی اس ۸ عمل کرده است. این صحبت هم برای بحث تک هسته‌ای و هم چند هسته‌ای صادق است.

 

دیگر نتایج را در ادامه می‌بینید:

نظر شما چیست؟ آیا سخت افزار نسخه اگزینوس را بهتر می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کمی اختلاف هست بین اعداد و ارقام ثبت شده در این دوتا سایت. مع الوصف کاملا مشخصه که مدل اگزینوسی S9 از مدل اسنپ دراگونی بهتره.
همچنان A11 اپل در صدر هست. خیلی قوی ساخته اینو اپل. اما مشکل آلزایمر آیفون 10 گند زده به این همه قدرت.

در بخش GPU دقیقا مشخص نشد که آدرنو بهتر عمل کرده یا مالی. چون توی تست منهتن، آدرنو بهتر کار کرده. اما در تست ماشین در هر دوتا سایت میبینیم که مالی بهتر عمل کرده.

علی شیخ زاده

واقعا قدرتمنده بین اندرویدیا تا این لحظه

mosayebso

تنها و تنها ضعف اس۹ مدل اکسینوس عملکرد ضعیفتر از اسنپ در گرافیک هست البته نه خیلی زیاد در حد ۲الی ۳ فریم اما خب کاشکی سامسونگ فرکانس gpu رو بالاتر میبرد تا حداقل عملکرد گرافیکی یکسانی داشته باشند گویا فرکانس gpu حدود ۵۷۶ مگاهرتز هست که واقعا کمه انتظار ۷۰۰ مگاهرتز میرفت که متاسفانه نشد
اگر گرافیک اختصاصی سامسونگ اماده نشه برای سال اینده باز هم باید از مالی استفاده کنه که من به شخصه اصلا خوشم از گرافیک های mali نمیاد چون هم مصرف بالایی دارند و هم سازگاری کمتری نسبت به gpu های دیگه با بازیها دارن

ahmad

درسته همه چی بنچمارک نیس ولی حداقل رو کاغذ از a11 ضعیفتره

علی شیخ زاده

بله درسته

Peiman

همون طور که انتظار می‌رفت .

danial

فعلا که تو اندرویدی ها خوبه تا ببین بقیه شرکتا چی میسازن اپل هم که واقعا سنگ تموم گذاشت برای پردازنده اش امسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....