حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: خلاصه کنفرانس سامسونگ MWC 2018 برای معرفی گلکسی اس 9

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

مراسم های معرفی رسمی عموما جذاب و در عین حال خسته کننده اند! جذاب از این بابت که تمام اتفاقاتی که در معرفی صورت می پذیرد و نحوه ارایه را می بینید و خسته کننده از این جهت که باید تمام فرمایشات (!) آن ها را گوش کنید! پس می توان بهینه ترین حالت را در تماشای خلاصه کنفرانس ها دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خلاصه کنفرانس سامسونگ MWC 2018 برای معرفی گلکسی اس 9 را با هم ببینیم.

در این مراسم که کاملا متمرکز بر گلکسی اس 9 و سرویس های مرتبط به آن از جمله پیشرفت های نرم افزاری و سخت افزاری بود شاهد معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ بودیم. این دو دستگاه با قابلیت های ویژه از جمله دوربین با توانایی تغییر گشودگی دیافراگم و فیلم برداری فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه رونمایی شد و توجه کاربران را به خود جلب کرد. همچنین گلکسی اس 9+ اولین موبایل سری گلکسی اس  سامسونگ است که دوربین دوگانه دارد!

اما کمی درباره مراسم صحبت کنیم. جالب است بدانید سامسونگ کل مراسم را همانند سال گذشته و سال پیش از آن (!) به صورت 360 درجه و مناسب برای VR ضبط و پخش کرد. سن مربعی شکل و نحوه ارایه واقعا جذاب است. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مراسم اصلی حدود 1 ساعت و 15 دقیقه بود. گنجاندن اون در حدودا 12 دقیقه، قطعا باعث میشه بعضی قسمت ها از دست بره. سامسونگ تمرکز ویژه ای داشت روی بخش اسلوموشن و اموجی ها. توی این ویدیوی خلاصه با اینکه به این دو مورد هم پرداخت اما نتونست همه چیز رو نشون بده. تست عملی که با یک پارچ و لیوان جلوی حضار انجام دادن تا زمانی که قطرات آب به هوا پرتاب میشه، اسلوموشن کنن. همچنین از اون برنامه سازی های یوتیوبی که کارشون ضبط اسلوموشن هست کمک گرفتن و اتفاقات جالبی که رقم خورد. در مورد اموجی ها هم این ویدیوی خلاصه انگار مشکل ادیت داشت. یک بخشی رو دقیقا دوبار تکرار کرد. در حالی که میتونست به اون قسمتی بپردازه که اون پسر کچله، خودش اموجی خودش رو کچل کرد، وقتی که دستگاه به طور پیش فرض براش مو گذاشته بود، یا عینک گذاشت برای خودش و غیره.

در طی همین ویدیوی خلاصه میتونین بارها صدای تشویق حضار رو بشنوید که به وجد اومدن، بعد آقا احمد میگه حضار دوست نداشتن کف بزنن. بله منم اون قسمت رو دیدم، اما به نظر من اون پسر کچله بلد نبود خوب پرزنت کنه. دوبار خودش دست زد و بعدش مردم دست زدن. اما به غیر از اون دو صحنه، به وفور صدای تشویق خودجوش حضار دقیقا شنیده میشد.

در خصوص قابلیت اسلوموشن 960 درجه، متاسفانه مثل سونی عمل کرده. یعنی فقط یک بازه زمانی خیلی کوتاه رو میشه اسلوموشن کرد. درسته که اسلوموشن اساسا یک صحنه سریع هستش که ما اون رو طولانی میکنیم و عموما کسی یک دقیقه اسلوموشن ضبط نمیکنه. اما برای ضبط کردن اسلوموشن از سوژه، باید خیلی دقت کرد تا دکمه زودتر یا دیرتر زده نشه. وگرنه صحنه از دست میره.
برای رفع این مشکل، اینطور که فهمیدم یک قابلیت ضبط خودکار به اسلوموشن اضافه شده. به این شکل که هر وقت حرکت سریعی در تصویر دیده بشه، به طور خودکار خودش ضبط اسلوموشن رو شروع میکنه. این قابلیتش جالبه و فکر نکنم این مورد در گوشی سونی موجود باشه.

ضبط 960 فریم در حالت 720P انجام میشه. حدودا 0.2 ثانیه رو تبدیل میکنه به 6 ثانیه. مشابه ضبط 6 ثانیه ای سونی.

این تنها گوشی هست که ضبط 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه داره. اما مدت زمانش ذکر نشده تا الان که چند دقیقه هست.

در کل عالیه و من خیلی خوشم اومده ازش.

منظورم 960 فریم بود. اشتباها نوشتم 960 درجه!

Peiman

راستش من حوصله دیدن کنفرانس ندارم . در زمان کنفرانس خیلی از یوتیوبر ها ویدیو هندز آن منتشر میکنند که جذاب تر از معرفی خود گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)