حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) رسما معرفی شد، پرچمدار جدید

می دانستیم که نوکیا در مراسم MWC 2018 خود از یک پرچمدار رونمایی خواهد کرد، نوکیا 9! اما شایعاتی درباره نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) نیز وجود داشت! حالا مشخص شد که پرچمدار بعدی نوکیا را نوکیا 8 سیروکو باید بنامیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این پرچمدار نوکیا بیشتر آشنا شویم.

نوکیا 8 سیروکو طراحی بسیار زیبایی دارد که به جرات می توان آن را زیباترین موبایل طراحی شده توسط نوکیا (HMD) دانست. از نمایشگر دولبه خمیده کم حاشیه آن بگیرید تا طراحی شیشه ای پشت دستگاه که البته اگر برجستگی دوربین وجود نمی داشت، همه چیز بهتر و زیباتر بود. ضخامت نوکیا 8 سیروکو فقط 7.5 میلی متر است و در لبه های به 2 میلی متر می رسد و این به دلیل خمیده بودن نمایشگر و قاب پشتی است، چیزی شبیه به آنچه که در گلکسی اس 8 دیدیم!

نوکیا 8 سیروکو تمام مشخصات یک پرچمدار 2017 را دارد به جز چیست آن که باید اسنپدراگون 845 می بود اما اسنپدراگون 835 است! با مشخصات 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به نظر ما می تواند گزینه وسوسه کننده ای باشد اما تجربه نشان داده پرچمدارهای با چیپست قدیمی عموما موفقیت چندانی به دست نمی آورند.

نوکیا 8 سیروکو

نوکیا 8 سیروکو

نمایشگر نوکیا 8 سیروکو 5.5 اینچ است و رزلوشن QHD دارد که نسبت نمایشگر به بدنه آن 83.4% بوده و از نوع P-OLED در نظر گرفته شده است! یکی از دو دوربین f/1.75 دارند و دوربین دوم برای عکاسی تله است.

به صورت کلی می توان گفت پرچمدار لایقی است که باید منتظر ماند و واکنش بازار را به آن دید! پیش از آن، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر میاد نسبت صفحه ۱۶ به ۹ . گوشی خیلی پهن به نظر میاد

علی شیخ زاده

اره گوشی بی حاشیه با ابعاد ۱۶ ب ۹ پهن ب نظر میاد

mohammad70

سلام
منتظرم نتایج دوربینش رو ببینم گوشی عالی هست ,ترنجی نوکیا سابقه عجیب بودن داره این شرکت با سی پی یو نسبتا ضعیف ان 8 درست کرده ها پس پیش داوری نکن من که امیدوارم فروش فوق العاده ای داشته باشه

علی شیخ زاده

اونی که ان ۸ میساخت خود نوکیا بود اما این شرکت اچ ام دیه با نام نوکیا گوشی میسازه

Mortazavi

جامعه خیلی کاری به سرعت و بهینه سازی نداره اونا میگن پردازندش قدیمیه و نمیخرن مگه اینکه قیمتش عالی باشه.

البته من این حرکت رو دوست دارم چون باعث ارزونتر شدن گوشی میشه و خداییش ۸۳۵ هم پردازنده خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)