حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس اکسپریا ایکس زد 2 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی، شایعات

طراحی اکسپریا ایکس زد 2 را دیدیم و قرار است بر خلاف دو نسل پیشین خود، طراحی شیشه ای داشته باشد! این طراحی شیشه ای همیشه یک جرقه در ذهن ما می زند و آن پشتیبانی از شارژ وایرلس است. خوشبختانه درچمدار 2018 سونی که یک موبایل شیشه ای است از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و در ادامه شارژر وایرلس اکسپریا ایکس زد 2 را با هم خواهیم دید.

شارژر وایرلس اکسپریا ایکس زد 2

شارژر وایرلس اکسپریا ایکس زد 2

همانطور که در تصویر بالا، لو رفته توسط ایوان بلاس (EvLeaks) می بینیم اکسپریا ایکس زد 2 روی پایه ای قرار دارد که زیر آن یک چراغ LED روشن است و روی صفحه نوشته شده “در حال شارژ”! مشخصا می توان نتیجه گرفت که این پایه شارژر وایرلس اکسپریا ایکس زد 2 است.

طراحی این شارژر با آن چیزی که از سامسونگ یا اپل دیده ایم متفاوت است و شخصا این یکتا بودن طراحی را تحسین می کنم. متاسفانه زوایای زیادی از شارژر بیسیم اکسپریا ایکس زد 2 را نداریم و فعلا باید از همین زاویه آن را دید! با توجه به این زاویه می توان گفت که شارژر مذکور کمی ضخیم است اما چون هیچ اطلاعات دیگری درباره آن نداریم، نمی توان اظهار نظر قطعی درباره آن داشت! در نهایت به تماشای نمای بسته طراحی لبه بالای اکسپریا ایکس زد 2 دعوت تان می کنیم:

اکسپریا ایکس زد 2

اکسپریا ایکس زد 2

نظر شما چیست؟ شارژ بیسیم چقدر برای شما اهمیت دارد؟ آنقدر هست که هزیه اضافی خرید شارژر مخصوص آن را بپردازید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خدارو شکر سونی داره بر میگرده ب میدون

Peiman

از این خبرا نیست . سونی این گوشی رو با یه سری ایراد ها و ناهماهنگی ها در طراحی عرضه می‌کنه تا در طی پنج سال بعدی ریز ریز ایراد هارو بر طرف کنه

مساله مهم در شارژر بی سیم این هست که سرعت شارژش برابر با سرعت شارژ با سیم باشه. وگرنه شارژر بی سیم زدن دیگه چیز هیجان انگیزی نیست.

Mortazavi

برای من بود و نبود شارژ بی‌سیم به این شکلی که الآن هست اصلا مهم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)