حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی سونی از سه تلفن همراه با پردازنده اسنپدراگون 660 در نمایشگاه MWC 2018

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سونی

سونی یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های موجود در بازار جهانی است که در زمینه ساخت موبایل‌های با کیفیت و عالی مهارت دارد. سونی هر سال اقدام به معرفی تلفن‌های همراه پرچمدار و میان‌رده و حتی پایین‌رده می‌‍کند و اینبار نیز اطلاعات تازه‌ای از سه تلفن همراه منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تنها چند هفته تا برگذاری نمایشگاه MWC سال 2018 باقی مانده و اطلاعات تازه‌ای از گوشی‌های اکسپریا سونی به بیرون درز کرده است.
شاید برای طرفدار‌های سونی، معرفی پرچمدار از سمت این شرکت جالب و هیجان انگیز باشد اما بیشتر آنها میان‌رده‌های کمپانی سونی را خریداری می‌کنند. خب در این صورت خیلی موضوع ناراحت کننده‌ای پیش می‌آید اگر سونی، اهمیتی به بخش میان‌رده خود ندهد که ظاهرا امسال نیز همانند سال‌های قبل اینطور نیست و سونی درحال تدارک مراسم برای رونمایی از سه گوشی میان‌رده با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 660 است.

تا به الان تنها شماره مدل آنها توسط گیک‌بنچ منتشر شده است اما اطلاعات کاملی از مشخصات سخت افزاری آنها نیز در گزارشات منتشر شده است.
طبق لیست منتشر شده توسط گیک‌بنچ سه گوشی ما به ترتیب H3121،H4113 و H4213 نام دارند.
دو گوشی اول لیست از نظر سخت افزاری دقیقا شبیه به هم هستند و این موضوع را به چالش می‌کشد که آیا از نظر طراحی با یکدیگر تفاوت دارد؟
هر دو گوشی 3123 و 4113 از پردازنده اسنپدراگون 660 در کنار 3 گیگابایت رم و اندروید 8 برخوردار هستند.
این درحالی است که 4233 ظاهرا مدل بالارده می‌باشد و از پردازنده اسنپدراگون 660 و اندروید 8 برخوردار است اما تفاوتی که با دو گوشی قبلی دارد این است که بجای استفاده از 3 گیگابایت رم، 4 گیگابایت رم دارد.

هنوز مشخص نیست این اطلاعات نهایی باشد و هر لحظه امکان درز کردن اطلاعات سخت افزاری دیگری نیز وجود دارد. این سه گوشی بنابر حدس و شایعات در روز 26 فبریه معرفی خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یعنی پنج تا گوشی میخواد معرفی کنه؟؟؟
خیلی زیاد نیست؟؟ در ضمن این میان رده ها از کدوم خانواده هستند ؟؟

armin sat

اگر اشتباه نکنم قدرت اسنپ 660 ما بین اسنپ810 و 820 بود، این برای یه میان رده عالیه❤️?

Mortazavi

نه دوست عزیز مابین قدرت ۶۶۰ مابین ۸۲۱ و ۸۳۵ هست

اونی که بین ۸۱۰ و ۸۲۰ هست اسمش ۶۵۲ هست که تو یو۱۱ آی به کار رفته

مگه امروز 22 فوریه نیست؟ تا 26 فوریه میشه 4 روز. پس چرا توی متن نوشته 2 هفته؟ اتفاقا به رفرنس مطلب هم در فون آرنا مراجعه کردم. دیدم اونم نوشته کمتر از دو هفته. بعدش تاریخ زده 26 فوریه.
احتمالا طرف نمیدونسته در چه روزی قرار داره که به 26 فوریه میگه دو هفته. البته تاریخ انتشار مطلبش جدیده.
من همیشه یادمه که ترنجی میگفت ما فقط ترجمه نمیکنیم، بلکه خودمون هم ادیت میکنیم. به نظرم جاهایی که میبینید در رفرنس ایراد داره، با همون ایراد ترجمه نکنید. من هر روز چشم انتظار مراسم هستم، تعجب کردم دیدم نوشته دو هفته آینده.

جسارتا کلمه برگزاری هم با ز نوشته میشه. تشکر.

Mortazavi

احتمالاً اون دوتا با ۳ گیگ رم یه گوشی برای دو بازار مختلفه

ولی اگه معرفی بشه بازم یه حماقت بزرررررگگگگگ از سونی موبایل هست که پردازنده قوی و گرون اسنپ۶۶۰ میزارن بعد با رم۳ شخصیت گوشی رو به میکنه و خیلی کم هستند که یه گوشی بالارده و گرون با رم۳ اونم سال ۲۰۱۸ بخرن

اگه این گوشی معرفی بشه ضمن تکرار اشتباه کاهش رم در xz معلوم میشه مدیر سونی موبایل یه احمق و کودن به تمام معناست چون تکرار اشتباه یعنی حماقت مگه اینکه سه تاش مربوط به یه گوشی با دو مقدار رم و حافظه داخلی باشه.

Mortazavi

*شخصیت گوشی رو له میکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....