حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به احتمال زیاد مراسم WWDC 2018 در ۱۴ تا ۱۸ خرداد در سن خوزه برگزار خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار

هنوز به‌صورت رسمی تاریخ مراسم توسعه‌دهندگان اپل تحت عنوان WWDC را اعلام نشده است اما ما انتظار داریم که اپل کنفرانس خودش را از ۴ تا ۸ ژوئن یعنی ۱۴ تا ۱۸ خرداد در سالن سن خوزه کالیفرنیا داشته باشد.  از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ این کنفرانس در سان‌فرانسیسکو انجام شده اما به نظر می‌رسد امسال با تغییر سالن رو به رو باشیم. در ادامه همراه باشید.

در سال گذشته یعنی سال ۲۰۱۷ اپل برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان و تاریخ رسمی آن را دقیقا در چنین روزی اعلام کرد. در طی روز‌های اخیر منتظر این هستیم تا اپل تاریخ این مراسم را برای خبرنگاران و رسانه های مختلف تایید کنید و دقیقا این تاخیر نشان دهنده جابه‌جایی مراسم است.

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل محلی برای ارائه‌ی تازه‌های نرم‌افزاری این شرکت است و احتمالا شاهد نسخه‌ی بعدی iOS یعنی نسخه iOS 12 هستیم. نسخه‌ی ۱۰.۱۴ مک اواس و نسخه‌های جدید tvOS و watchOS هم به این مراسم اضافه کنید. البته این را نیز در نظر داشته باشید که گاهی در کنفرانس فرصتی برای معرفی سخت‌افزار و سرویس جدید نیز پیش می‌آید. برای مثال اولین مک‌بوک پرو با نمایشگر رتینا و آیپد پروهای جدید در WWDC رونمایی شدند.

WWDC 2017 میزبان بیش از ۵۰۰۰ توسعه‌دهنده و ۱۰۰۰ مهندس بود. قیمت بلیط‌ WWDC 2018 به احتمال زیاد حدود ۱۶۰۰ دلار خواهد بود. منتظر چه اتفاقاتی در این مراسم هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هیچ. فقط منتظر S9 پلاسم!

در ضمن در مورد اینکه دوربین S9 پلاس هم مثل S9 دیافراگم متغیر داره یا نه، طبق جستجوهایی که کردم، دیدم هر دو مدل دیافراگم متغیر دارن. اما مدل S9 پلاس که دوتا دوربین داره، فقط دوربین اصلیش قابلیت تغییر دیافراگم داره، اون یکی دوربینش نیازی نداشته و قابلیتش رو هم نداره.

ahmad

رندرهای جدیدشم اومد

Peiman

امیدوارم iOS ۱۲ اینقدر خوب باشه که گند iOS 11 فراموش کنیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....