حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنشال فون نسخه آزمایشی اندروید 8.1 را دریافت کرد

اسنشال فون نیز بلاخره اندروید 8 را دریافت کرد اما با یک پرش، از اندروید 8.0 به اندروید 8.1 بروزرسانی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چند وقتی می‌شد که شرکت اسنشال قصد ارائه بروزرسانی اندروید 8 را برای اسنشال فون داشت اما متاسفانه بعد از وعده‌های زیاد به دلیل بروز چندین مشکل قادر به انتشار این بروزرسانی نشدند و قول انتشار بروزرسانی اندروید اوریو را برای این گوشی زمان نسخه 8.1 دادند.

حال امروز این شرکت در توییتی نسبت به این موضوع واکنش دوباره داد و خبر خوشی برای کاربران اسنشال فون آورد. هم اکنون می‌توانید این بروزرسانی را به صورت آزمایشی برای گوشی خود دریافت کنید. اگر نسخه اندروید فعلی شما اندروید 7.1 است نیز مشکلی نیست و بدون هیچ مشکلی می‌توانید این بروزرسانی را دریافت و از آن لذت ببرید.

این بروزرسانی بسته امنیتی ماه فبریه را در کنار طراحی جدید آیکون برنامه‌های تقویم و ساعت برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین ویژگی‌های اندروید 8 نیز بلاخره موجود خواهند بود و مشکلات اخیر نیز حل شده است.

شاید این ضعف شرکت اسنشال را نشان دهد که بعد از رونمایی رسمی گوگل از اندروید اوریو، برخلاف قول خود نتوانست این گوشی را به اندروید 8.0 مجهز کند اما از طرفی این موضوع را در نظر داشته باشید که توانسته است تا این گوشی را به صورت مستفیم به اندروید 8.1 بروزرسانی کند که دیگر ناراحتی به جای نمی‌گذارد.

اسنشال فون دستگاه بی‌نظیری هست و نباید به زودی زود از چرخه بروزرسانی شرکت اسنشال خارج شود و تا زمانی که قدرت در این دستگاه وجود دارد باید شاهد ارائه بروزرسانی برای این دستگاه باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اسنشال میتونست یکی از بهترین ها باشه اما نتونست ،به هر حال از نسل اولش نمیشد همچین انتظاری داشت . امیدوارم نسل دومش خیلی بهتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji