حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وقتی مدیر عامل وان پلاس دو طرفه تحقیر می شود!

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | وان‌پلاس

چند روز پیش شیائومی در توییتر خود رای گیری بین رابط کاربری اندروید خام و رابط کاربری اختصاصی این شرکت به نام MIUI برگزار کرد. نتیجه به شدت به نفع رابط کاربری اندروید خام بود و نتیجه این شد که شیائومی رای گیری مذکور را به کل پاک کرد! دیروز اما یک شرکت چینی دیگر به نام وان پلاس که آن ها هم رابط کاربری ویژه خود (یعنی Oxygen OS) را دارند، نظرسنجی مشابهی برگزار کرد و در نتیجه آن اتفاقات قابل توجهی رخ داده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید!

نظرسنجی بین Oxygen OS و اندروید خام

نظرسنجی بین Oxygen OS و اندروید خام

نظرسنجی وان پلاس توسط یکی از مهندسان مشغول به کار روی رابط کاربری Oxygen OS برقرار شد. پس از مدت کوتاهی رابط کاربری Oxygen OS به شدت از اندروید خام یا به عبارت دیگر اندروید خالص پیشی می گیرد. مدیر عامل وان پلاس نیز که از این موضوع خرسند بوده تصمیم می گیرد تا طعنه ای به رقیب هموطن خود بزند و در پاسخ مهندس خود می گوید که این رای گیری را پاک نکن! به صورت مشخص این طعنه به پاک کردن نظرسنجی شیائومی باز می گردد اما متاسفانه تا پایان روز اوقات خوشی برای کارل پی رقم نخورد.

نتیجه نهایی رای گیری

نتیجه نهایی رای گیری

پس از پایان رای گیری اندروید خالص با اختلاف خوبی از Oxygen OS پیشی می گیرد و 58٪ از مجموع 10349 رای را از آن خود می کند. بدین ترتیب علاوه بر اینکه رابط کاربری Oxygen OS همانند رقیب تمسخر شده هموطن آن ها، رای پایین تری نسبت به اندروید خالص می گیرد، طعنه وان پلاسی ها به شیائومی ها به قول معروف همانند تف سر بالا می شود!

نظر شما درباره این کل کل ها چیست و البته سوال مهم تر این است که رابط کاربری اندروید خام را می پسندید یا شرکت های ثالث؟ اگر پاسخ شما گزینه دوم است، چه شرکتی؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

والا من که هر دو تا رو ترجیح می دم. یعنی اول شرکت مثلا سامسونگ برای اینکه تاخیر آپدیت نداشته باشه اندروید خام رو ارائه بده و بعد روی اندروید اختصاصی خودش کار کنه و اون رو بعدا ارائه بده. اینطوری هم بد قول نمیشه و هم مشتریا ۲ حق انتخاب دارند. طرف اگه خواست رو اندروید خام می مونه، نخواست به تاچویز میره. کسی هم وادارش نکرده یکیشون رو انتخاب کنه.

دکتر رسول آریان

البته تاچ ویز اسمش عوض شده. به اکسپرینس تغییر نام داده در گوشی های جدید. به نظر من این کار شدنی نیست. چون خیلی از قابلیت ها و آپشن های سامسونگ از جمله ژست های حرکتی، افکت های لبه خمیده و غیره، همگی در رابط کاربری اختصاصی قرار دارند. اندروید خام رو اگر بریزی روی گوشی های سامسونگ، نصف قابلیت های گوشی از دست میره.

siavash-t

اگه دقت کنید گفتم ۲ نسخه اندروید. یکی نسخه خام و نسخه دیگه تاچویز.

دکتر رسول آریان

به همین خاطر میگم شدنی نیست. چون هیچ کسی حاضر نمیشه گوشی پرچمدار سامسونگ دستش باشه، بعد نصف امکانات رو نداشته باشه. مخصوصا سری نوت. یکم صبر میکنه، ولی یک رام به درد بخور نصب میکنه. شخصی سازی سامسونگ انقدر زیاده که بدون اونها گوشی هاش خیلی بد میشن.

siavash-t

این قضیه طرف هم همون قضیه مثل معروف چاه مکن بهر کسی خودمونه.

Peiman

??
چقدر بد ضایع شد

Mortazavi

الاَندْرُویدُ خَیرُالماٰکِریٖنْ

zanyar

مشکوکە ، چون غیر ممکنە کاربرای وانپلاس خالص رو ترجیح بدن ! همون رابطه خالصه با امکانات بسیار خوبی که اضافه شده بدون تغییر در ظاهر خالصش. خودم کاربر وانپلاسم و تقریبا همه گوشیهام خالص و نکسوسی یا موتورولا که خالصه بودن‌. و به جرات میگم رابط اکسیژن خیلی خیلی از خالص گوگل بهتره. روانتر و سریعتر هم هست.

Pouya

خیلی بد ضایع شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)