حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به صورت رسمی Redmi Note 5 Pro را معرفی کرد

بلاخره شایعات درمورد شیائومی ردمی نوت 5 پرو نیز تموم شد و این گوشی امروز در هند در کنار گوشی ردمی نوت 5 به صورت رسمی معرفی شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفتیم شیائومی ردمی نوت 5 پرو امروز به صورت رسمی در کنار ردمی نوت 5 به صورت رسمی در مراسمی در کشور هند مغرفی شد. قیمت این دو گوشی در بازار هند به ترتیب برای نسخه پرو 218 دلار و برای نسخه عادی 155 دلار در نظر گرفته شده است و هر دو موبایل نیز از امروز در فروشگاه‌ Flipkart و فروشگاه اختصاصی شیائومی با اسم Mi.com برای فروش موجود خواهند بود.

اگر بخواهیم نگاهی به ردمی نوت 5 پرو داشته باشیم باید بگوییم تغییرات اندکی نسبت به ردمی نوت 5 داشته است. صفحه نمایش این گوشی همان صفحه نمایش استفاده شده در ردمی نوت 5 است اما پردازنده دستگاه همانطور که شایعات گفته بودند، اسنپدراگون 636 می‌باشد که تشکیل شده از پردازنده گرافیکی آدرنو 509 و دو پردازنده 4 هسته‌ایه کریو 260 با سرعت 1.8 گیگاهرتز می‌باشند.

این گوشی در دو نسخه آن‌هم با 4 گیگابایت رم و 6 گیگابایت رم معرفی شده‌ است و فرقی ندارد شما کدام گزینه را انتخاب می‌کند. در هر دو مدل 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است که برای یک گوشی میان‌رده بسیار عالی می‌باشد.

پشت دستگاه میزبان یک دوربین دوگانه می‌باشد که از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.0 تشکیل شده است. وظیفه حسگر 5 مگاپیکسلی نیز تشخیص عمق برای گرفتن عکس‌های بوکه می‌باشد.

این گوشی مثل ردمی نوت 5 از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و متاسفانه باز هم شاهد نبود تکنولوژی شارژ سریع و پورت یو‌اس‌بی تایپ C در این گوشی هستیم. رابط کاربری MIUI 9 به همراه اندروید 7 از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است و قرار است در 4 رنگ، آبی، طلایی، رز گلد و مشکی وارد بازار شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این گوشی ها قیمت عالی دارند اما نه برای ما!

Mortazavi

با این روند نزولی ممتد ارزش پول ما حتی خوش قیمت ترین میانرده دنیا هم تو کشور ما بالای یک میلیون میشه.
یاد خاتمی بخیر که ۸سال دلار رو ۸۰۰ تومن نگه داشت
لعنت به اون رییس‌جمهوری که دلار رو کرد ۳۰۰۰ تومن و لعنت بر بعدی که با وعده برگشت ارزش پول اومد ولی دلار شد ۵تومن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji