حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به طراحی دوربین ردمی نوت 5 پرو : شباهت زیاد به آیفون X

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، شیائومی

شیائومی فردا در هند از دو گوشی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرو رونمایی خواهد کرد و باید شاهد حضور گوشی جدید ردمی نوت 5 پرو باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ردمی نوت 5 پرو همانطور که از اسمش پیدا است نسخه قدرتمند‌تر دو گوشی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پلاس می‌باشد. بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی به احتمال زیاد از یک ترکیب 12+5 برای دوربین اصلی خود استفاده کند که دوربین 5 مگاپیکسلی وظیفه شناسایی عمق را دارد و به شما برای گرفتن عکس‌های بوکه کمک می‌کند.

مورد جالبی که در این گوشی وجود دارد، شباهت زیاد طراحی دوربین دوگانه این گوشی با آیفون X است که به تازگی در تصویری مشخص شده است.

محل قرار گیری فلش دوربین دقیقا همانند آیفون X در وسط دو دوربین اصلی قرار دارد و برآمدگی کوچکی نیز برای این دوربین دوگانه وجود دارد. اگر بخواهیم نگاهی دقیق به عکس داشته باشیم متوجه خواهید شد که دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی دریچه دیافراگم 2.2 دارد و سنسور 5 مگاپیکسلی نیز دریچه دیافراگم 2.0 دارد.

هنوز مشخصات کامل این گوشی توسط منبع دیگری تایید نشده است اما تا به اینجای کار باید شاهد حضور این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 636 در کنار 6 گیگابایت رم باشیم. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با وجود صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس نگرانی از بابت دوام باتری این گوشی نخواهید داشت.

از آنجایی که دوربین بخش مهم این گوشی است باید به این نکته اشاره کنیم که سنسور IMX376 سونی برای دوربین اصلی این گوشی استفاده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بابا از اول کپی میکنید حداقل تا حدودی ایراد هاشم برطرف کنید

Mortazavi

دقیقاً

Peiman

منظورم اپل بود

Mortazavi

آخه این دوربین چه زیبایی داره؟

الان گوشی های قبلی که دوربین همسطح داشتن چشون بود؟
بخدا ردمی نوت۴ من خیلی پشتش خوشگل تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji