حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 5 پرو در 25 بهمن با پردازنده اسنپدراگون 636 معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، شیائومی

هرچه قدر که به جلو پیش می‌رویم بازار گوشی‌های میان‌رده گرم‌تر از قبل می‌شود و دیگر تمام توجه‌ها به سمت گوشی‌های پرچمدار نیست. شیائومی نیز یکی از شرکت‌های چینی است که در زمینه ساخت گوشی‌های میان‌رده تبحر زیادی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید. همه کسانی که برند شیائومی را می‌شناسند به احتمال زیاد گوشی ردمی نوت 5 را می‌شناسند. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 625 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بود اما برخلاف ردمی نوت 4 ایکس با باتری 4100 میلی آمپری که می‌توانست تا چندین روز نیاز شما را برطرف کند این گوشی با باتری 4000 میلی آمپری نتایج خوبی نداشته است.

حال شیائومی قصد رونمایی از نسخه پرو ردمی نوت 5 را در هند، روز 25 بهمن دارد که بنابر اعلام برخی شایعات شاید اسمی ردمی نوت 5 ایکس نیز برای این گوشی انتخاب شود. به هرحال انتظار می‌رود که نسخه پرو این گوشی بجای استفاده پردازنده اسنپدراگون 625 به پردازنده بروزتری مجهز شود که منابع دیگری به این موضوع اشاره داشته‌اند و گفته‌اند که به احتمال زیاد نسخه پرو از پردازنده اسنپدراگون 636 بجای پردازنده اسنپدراگون 625 استفاده می‌کند.

درحال حاضر ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پلاس تنها در کشور چین قابل دسترس هستند و بنابر اطلاعات رسمی از سمت شیائومی به زودی برای کشور هند فرستاده خواهند شد.

از دیگر مشخصات مشخص شده ردمی نوت 5 پرو می‌توان به صفحه نمایش 5.7 یا 5.9 اینچی آن با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080×2160 اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست چه مقدار رم برای این نسخه در نظر گرفته شده است اما ممکن است به غیر از نسخه 3 و 4 گیگابایتی، شاهد حضور یک نسخه 6 گیگابایتی نیز باشیم. به صورت پیشفرض اندروید نوقا به همراه نسخه 9.5 رابط کاربری MIUI برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین ردمی نوت 5 پرو دو سیم کارته خواهد بود که یکی از درگاه‌های سیم‌کارت آن هیبریدی است و می‌توانید مموری کارت نیز به جای سیم کارت در آن قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

عجب جایگزین توپی واسه نوت۴ایکس

amir shar

خیلی منتظر این گوشی ام امیدوارم وارد ایران شه! به صرفه ترین میانرده ی قدرتمند خواهد بود

ahmad

این اسنپ 636قدرتش چقدر از 625زیادتره مصرف باتریش چطور؟ گوشی من درست شده بد جور دارم ما redmi note 4x حال میکنم

Peiman

شیاومی با هوآوی رقابت سختی دارند سر اینکه کی بیشتر گوشی معرفی می‌کنه????

ذاتا دوست ندارم میان رده بخرم. دست خودم نیست. یا نمیخرم، یا اگر بخرم پرچمدار میخرم. هر چند که برخی میان رده ها عمر باتری بهتری هم دارن و مقرون به صرفه تر هم هستن.

Pouya

دقیقا مثل منی مشکلم این جاست که
اگه بخوام میان رده بخرم هی با خودم میگم ولی این پردازندش انقدر ضعیف تره دیافراگم دوربینش نسبت به اون پرچمدار اینقدر بد تره صفحش فلانه طراحیش اینجوریه اون قابلیتو نداره و کلا از خرید راضی نمیشم هر چند خیلی از میان رده ها قبول دارم ارزش خرید خیلی بالاتری نسبت به قیمت در برابر پرچمدارا دارن البته برعکسشم هس بعضی وقتا میان رده ها ارزش خرید پایینی دارن در برابر پرچمدارا خودم طرفدار سامسونگم ولی قبول دارم
سری a اصلا ارزش خرید نداره مثلا الان میشه جای a7 17 هواوی پی9 یا اچ تی سی 10 و اکثر پرچمدارای سال قبل اکثر شرکتا رو خرید a 18 که اصلا یه وضعی با اون قیمت فضاییش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji